{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  kymco super 8
  • #1   18. maj 2017 Bedre end thansen 4takt men langt fra som Honda eller piaggio

  • #2   18. maj 2017 okay

  • #3   18. maj 2017 Man ska i hvert fald helst ikke være over 175 høj

  • #4   18. maj 2017 Jeg er 192 høj og sidder fint på dem

  • #5   18. maj 2017 Har du prøvet en længere tur?

    Jeg synes klart styret var for lavt til min overkrop, så jeg fik krum ryg af at køre på dem.
    Og fodpladsen manglede.
    Mine knæ ragede ud i vinden.
    Jeg er kun knap 185, men jeg synes den var for lav


  • #6   18. maj 2017 Jeg smider mig også langt tilbage på den.. nej det gjorde jeg ikke for den var sprit ny og vil ikke udlevere en ny scooter med 100 km på tælleren

  • #7   19. maj 2017 Ja ok.
    Sædet bliver for meget højere bagude.
    På yamaha slider aprilia sonic og lignende med fladt sæde kan man godt, men på kymcoen med det sæde gik det slet ikke smiley
    Især fordi det er umuligt at placere fødderne andre steder end lige midt på fodpladen.
    Man kan hverken stikke hælene helt frem og tæerne ud i vinden, så man får rettet ryggen op,
    eller flytte fødderne helt tilbage, så man kan bukke benene, få benene på ydersiden af scooteren så man ligesom har den mellem knæene. Ligesom på mc.

    Derudover er fodpladsen så smalt at man sidder benene helt samlet næsten.

    Den længste tur jeg kørte var på knap 60km, og der var jeg radbrækket smiley

    Hvis jeg var på højde med en gennemsnitlig asiat så tror jeg den ville være en pænt komfortabel sofa-scooter.

    Bare upraktisk.

    50cc udgaven er pænt svag og bliver ikke hurtig nok til landevejs kørsel af at blive afdroslet


    Jeg skal viiiiirkelig strække fantasien for at forestille mig en situation hvor jeg ville anbefale den som 30 knallert.

    De store hjul og den forholdsvist "sporty" (hårde) affjedring, samt dens vlgt og længde er ikke en fordel på danske cykelstier.
    Kombineret med den lidt akavede og helt ufleksible siddestilling så er det ikke en oplagt 30er.


    profilbillede
  • #8   19. maj 2017 Den her siddestilling er umulig.

    Jeg sidder tit sådan bare for at få aflastet nedre ryg lidt når jeg kører lange stræk (ligeud også)

    Når lårene peger 20° mere nedad, end lige ud i en rer vinkel fra ryggen, så aflastes nedre ryg en del.
    Men jeg sidder sjældent med bøjede knæ på hele turen selvfølgelig.


    profilbillede
  • #9   19. maj 2017 Det er heller ikke en jeg ville anbefale.. gy6 motoren er ikke lige den med bedst omtale så skal jeg have 4t så er det piaggio og specielt new zip da det er en dejlig lille maskine også selvom jeg er så høj sidder jeg fint på den.. min gik endda 44 km/l og det får du aldrig den anden motor til.. kærestens agility gik aldrig en dag over 30 km/l selvom begrænsningerne var væk.. har kørt 100 km på min aprilia area og det var uden problemer og jeg er endda ryg patient men den er også stor

  • #10   19. maj 2017 Ska hilse og sige jeg Godt gad køre area51 til hverdag smiley

    Tja, kymco 8 er ikke heeelt i scheiße kategorien, menøh..ja. ikke langt fra at være god hadegave

    Da jeg gik på teknisk skole så jeg den samme gut vælte 2 gange samme sted på sin super8.

    De standard dæk bliver vist aldrig kørt varme om vinteren, fordi der er så lang omkreds og bliver hårdt som plastic næsten i frost


  • #11   19. maj 2017 De kører også godt men lige nu holder den faktisk stille men skal snart have den lavet for savner at køre på den og har jo 3 af dem og lige nu kører ingen af dem

    Kineser gummiet er ikke de bedste dæk, jeg kører altid med bridgestone dæk og dem er jeg glad for


Kommentér på:
kymco super 8

Annonce