{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Scootere: 1 Emner: 16 Svar: 25

Maxi luftfilter "plumb" {{forumTopicSubject}}

Hurtige spørgsmål.
Er der normalt med en plumblignende ting ved selve luftfilteret's hul? (ved metaldimsen, ikke ved karburatoren, men den del af luftfilteret som går ind i stellet) Det er lavet af plastik, og det ligner den gør så der kun kan komme 1/3 luft ind, hvis ikke plumben var der.
Er det også derfor jeg ikke kan give bundgas uden den går ned i hastighed?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maxi luftfilter "plumb"
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2012

#2   7. aug 2012 Hr. Bubbi.
    Det passer nok, men hos både kgi og thansen er luftfilteret uden prop/plump, men når den bliver taget ud, er det så ikke en billigere måde at "omdyssere"? For der kommer jo mere luft, ift. benzin, og problemet er pt. at den får for meget benzin.

PuchKongen
    På mit luftfilter går der ingen slange, men bare et rør som er 3-4cm langt, ude i den sidder der som du siger, en prop med aflangt hul i, er det korrekt forstået af jeg skulle prøve at pille den ud?

• #4   7. aug 2012 Dyser koster sku da ikke alverden, og tager 10 sekunder at skifte på en Maxi!

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2012

#5   7. aug 2012 Næ, men jeg ved ikke hvilken dyse størrelse der sidder på den da den er pillet ved og nummeret står ingen steder, og istedet for at køre frem og tilbage så kunne det være rart at kunne lave det hjemme.

PuchKongen.
    Jeg takker for hjælpen, prøver lige at pille det ud i morgen og tjekke om det hælper smiley

• #6   7. aug 2012 Det skulle gerne stå på toppen af dysen, samme ende som man sætter skruetrækkeren på smiley Ellers på siden smiley

Kommentér på:
Maxi luftfilter "plumb"

Annonce