Rigtig "træls" projekt. {{forumTopicSubject}}
Her købt en runner som jeg troede var mere standard end tunet.
Købte den i den tro at der bare skulle skiftes CDI, så kørte den.
Men nu viser det sig at der er en hebo cylinder af en slags på.
Og da jeg har haft karbuen af er den ikke til at få startet.
Tændrører er sodet (sort) og vådt...
Skal jeg tage luftfilteret af og hålde en hånd for karburatoren for at få den startet?
Og hvordan indstiller man den standard 17,5mm Dell Orto så dyret i det mindste kan starte?
Er det helt ind, og så 2 en halv omgang ud på luftskruen?
Og er luftskruen den af skruerne der ligesom sidder inde i karburatoen, til forskel fra den der stikker ud fra karburatoren?
Kan mærke det kommer til at tage rigtig meget tid og besvær før jeg får den her til at køre
Hader at lede efter en nål i høstakken med vanter på
dec 2011
Følger: 34 Følgere: 50 Scootere: 5 Emner: 20 Svar: 685
dec 2011
Følger: 34 Følgere: 50 Scootere: 5 Emner: 20 Svar: 685
nov 2010
Følger: 80 Følgere: 83 Scootere: 6 Emner: 88 Svar: 1.727
feb 2004
Følger: 242 Følgere: 275 Scootere: 212 Emner: 6 Svar: 1.560
træd et antal gange på kickstarteren uden tændrøret sidder i - udlufter krumtapshuset.
prøv så med et nyt eller i hvert fald tørt tændrør.
alternativt køber du en dåse startgas og giver den et 2 sekunders dusch i indsugningen.
så burde den kunne trædes i gang.
Rigtig "træls" projekt.