{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

kæmpe problem her på sg {{forumTopicSubject}}

godaften SG hvorfor er det lige at folk ikke kan tåle at man smider en lav eller middel på deres scootere jeg sys det er så ringe at hvis jeg fx smider en middel på en puch så får jeg bar lav igen på alle mine det er sq for ringe at det skal være sådan en børne have jeg sys det skal laves sån at når man ligger en stemme på en scooter så skal man også ligge en koment.

og hvad sker der for folk der ligger 5 billeder op af et stel og 2 hjul og skriver at det er et project det har jo ikke en skid med at projekt at gøre og tit kommer de aldrig vidre med det

jeg ved der sidder nogle brugere der ude bag skærmene og ødelæggere det for os andre det ser man jo gang på gang og jeg sys ærlig talt ikke rigtig HA gør noget ved det

det er også ved at være et kæmpe problem at folk ligger de samme annoncer op mange gange efter hinanden det er pisse træls når man skal finde dele til sin(e) scootere så skal man faktisk kun læse den første annonce selv om der er 134 at vælge i mellem

jeg håber sq at der sidder nogle der ude og holder med mig i det her og som er med på at gøre en god insats for at får det stoppet mens vi kan så det ikke bare ender med at det kun er de der 12-13-14 års folk tilbage som sidder og ødelægger det for os andre ellers må de jo sætte en alders grænse på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kæmpe problem her på sg
Kommentér på:
kæmpe problem her på sg

Annonce