{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Puch maxi gnist/lysspole???? {{forumTopicSubject}}

Hejsa SG! Jeg har en maxi, der har fået helt nye pærer bag og foran og nyt ledningsnet. Når jeg sætte ledningerne i ligesom denne tegning http://www.scootergalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=90928
Så gider den ikke rigtig at starte? Men hvis jeg bytter på sort og grå så kan den godt?? Er det en lysspole der er defekt eller stel ledning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi gnist/lysspole????
  • #1   23. maj 2012 nej du skulle ikk gerne bytte rundt på ledningerne hvis du har samlet det rigtigt, og den lysspole kan du godt glemme alt om i forbindelse med at starte den, den har intet med det at gøre.
    det er KUN Tændspolen/fødespolen der kan sørge for gnist.

• #2   23. maj 2012 Jamen min baglygte er rimelig rusten i modeleen, kan det være pga stel forbindsel bag i??

• #3   23. maj 2012 det skulle det ikk kunne, medmindre du har sat det forkert sammen, den sorte tynde ledning der kommer fra den spole der giver gnist skal op til lygten hvor du slukker maxi, det der sker er at den får stel når du aktiverer den, så går den ud.. den gule ledning fra lysspolen er udelukkende til lyset og ikk andet..

Kommentér på:
Puch maxi gnist/lysspole????

Annonce