{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Simon N
Simon N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Puch maxi mekaniker! {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er studerende og har derfor skaffet mig en puch maxi k for billig transport, men nu virker den ikke!

Mig og mine kammerater er løbet tør for ideer, så ville høre om der var en som var interesseret i at tjene nogle håndøre for at få min puch maxi til at køre igen.

Her kommer lige en lang remse om hvad der er sket:

Min Puch maxi kørte fint, så ville mig og min kammerat lige have udstødningen til at sidde bedre fast og ordne for og bag lys.

Da vi havde skruet udstødning af og på, og skruet alle ledningerne fra hinanden i samlemuffen var der ved at blive for mørkt og koldt, så vi ville vente til dagen efter. Vi ville lige prøve at starte den for at høre om den larmede mindre efter vi havde justeret udstødningen, men så ville den SLET ikke starte, overhovedet. Normalt startede den indenfor 5 hug.

Dagen efter kom vi frem til at der ikke var nogen gnist, så vi har købt nyt tædningsæt(kondensator, platiner, lysspole etc) monteret det hele, ændret tændings tidspunktet, men den ville stadig ikke starte. Efter utallige forsøg ved at ændre på forskellige ting, ville den lige pludselig starte, FEDT. så næste dag kører jeg på arbejde, men så går den i stå på vej hjem. vi kommer hjem, laver den, men det samme sker igen. Jeg får lige lov til at køre ned i byen, hvorefter den så går i stå.

sidst jeg var ude og køre på den fik jeg lov til at køre 2km, så gik den i stå, så ventede jeg 5min, så kunne den godt starte igen, det skete 3 gange hvorefter den så ikke har ville starte siden.