{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

min knallert er altså virkelig underlig {{forumTopicSubject}}

hey min knallert er tunned der sidder topperformance cyldender på 21 mm dellorto kaborator uden luft filter standrad membran standard tænding og standardt cdi i starten da jeg fik den træk den helt vildt og gik på baghjul men så gik den ned i fart og omdrejninger når jeg slap gassen til den kom halvt ned i fart og gassed op igen bliv den i samme fart og så troed jeg det hva varioet så skilte jeg det fra hendanden og sat det på igen og den gjore stadig det samme efter et stykke tid jeg haved kørt og så slukked jeg den da jeg kom hjem da jeg sku ud og køre igen begyndte den på at dø i starten når jeg gav gas og så får den stille og roligt liv igen og så trækker den supper og så ligepludselig går den ned i fart og omdrejninger pelase hjælp håber der nogen der kan for har lige købt den for 6 dage siden for 6000 please hjælp eller skriv til mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min knallert er altså virkelig underlig
  • #1   4. apr 2012 godt råd rens din kaburator eftersom du køre uden luftfilter og hvis der er fugtigt kan den godt brokke sig for så får den ikke nok luft til at antænde smiley

• #2   4. apr 2012 FÅ dog et luft filter på, når du bruger den til hverdags kørsel, der skal jo bare en sten ind i din karborator - ned i benzinen - som bliver ført ind i cylinderen - så kan stenen lige smadre dit cylle kit og hvis du er rigtig heldig os smadre din krumtap.....

Just saying smiley

• #3   4. apr 2012 har lige sat filter på nu køre den fint der er bare lige det at når jeg kommer op i topfart i ca 1 imn så midster den halv fart og omdrejninger ????????? hva sker der ville virkelig være taknemlig vis der en der kunne hjælpe

Kommentér på:
min knallert er altså virkelig underlig

Annonce