{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Ahm
Ahm
Tilmeldt:
25. jan 2021
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 16

Min første knallert {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er 13 snart 14 og er på udkig efter min første knallert. Min far har haft en masse gamle motorcykler, så er opvokset med gamle maskiner. Er fuldstændig forelsket i cafe racere, da jeg godt kan lide den der gamle racer "vibe". Jeg har kigget lidt på nogen sider efter nogen knallerter der ligner eller kan ombygges til cafe racer(bare udseendet) og kom forbi en der hedder: cafe racer ninety 50. Den er til salg på køhler knallerter men virker til at være kina. Når jeg har søgt på youtube kommer der videoer frem med en der er fuldstændig magen til, men er lavet af mærket "archive". Men sådan plejer det vel også at være med kina knallerter. Jeg ville egentlig bare høre om der var nogen af jer der har erfaring med sådan en ninety 50 eller gode alternativer der ligner/kan ombygges til cafe racer/scrambler smiley

Vh. Lasse


Lokale nyheder fra Lystrup
På vores-lystrup.dk kan du læse lokale nyheder fra Lystrup. Du kan læse om alt der rør sig i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min første knallert
  • #1   25. jan 2021 Det var da helt vildt hvad den koster. Du kan da finde en gammel Suzuki DM 50 og lave om. Men ville da foreslå at lave være med at bygge om. Gætter på at du vil have motorcykel når du kan. Vil selvfølgelig ikke bestemme hvad du skal, men at bygge en knallert du skal køre på i måske 2-3 år er lidt spild. Ikke for at sige ulovlig. Jeg ville foreslå bare at købe en almindelig knallert. 21k er nok lige i overkanten. især for en kinacykel.

  • Ahm
    Ahm Tilmeldt:
    jan 2021

    Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 16
    #2   25. jan 2021 Jeg er heldig at jeg har en far der gerne vil betale noget af den. Jeg kan godt lide at bygge om på ting, og har hjulpet min far med at bygge et par af hans mcer om, så glæden ved at køre på den er i hvert fald lige så stor som at bygge den om. Og ja du har helt ret i at den er dyr, og især for en kina. Har fundet en på FB der har en magen til og har skrevet til ham om den er god og sådan, så må jo se hvad han siger. Kender også en der har forstand og erfaring med at bygge knallerter om. Men ellers må jeg kontakte ham for hjælp og anbefalinger.

  • Ahm
    Ahm Tilmeldt:
    jan 2021

    Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 16
    #4   25. jan 2021 Mange tak. Det med 125cc blir i hvert fald ikke noget min mor skal vide smiley

  • #6   25. jan 2021 Jeg så en af de der cafe racer engang.
    Den lød mega godt og så sjov ud at køre på.
    Det var vist da msp tuning havde dem også.

    Man skal nok komme til at skrue lidt i den, og efter et par år mister den nok en del af sin værdi.
    Men eftersom de er så sjældne på brugtmarkedet blir de nok aldrig rigtig svære at sælge videre


  • #7   25. jan 2021 Jeg ved der kommer en café racer til salg nu her dog er det en Kina men ser godt lavet i stellet og motor er også tester på andre modeller og den virker fint

Kommentér på:
Min første knallert

Annonce