{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

Måske defekt Oliepumpe {{forumTopicSubject}}

Min vespa fik ingen olie i de kolde dage, da jeg desværre måtte bruge den en enkelt dag, Så den lød larmende og træls, Heldigvis fik min gode ven hældt lidt olie til benzinen, og fik den startet op, desværre kan jeg ikke få variodækslet af, da skruerne er gået til af en eller anden årsag, har ikk besigtiget problemet, så jeg kører med olieblandet benzin

Motoren Synger meget meget svagt, både når man gir gas og slipper gassen, den larmer hverken mere eller mindre når den varm eller kold

Spørgsmålet lyder, er det Cylinderen som lyd tør eller krumtappen, Skal siges at den satte sig ganske kraftigt, Scooter gik ud ihvertfald, og motorbremsede ret hårdt, uden og blokere noget

scooteren kører rigtig godt man kan intet mærke kun høre en svag tør summen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske defekt Oliepumpe
Kommentér på:
Måske defekt Oliepumpe

Annonce