{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til oliepumpe (Suzuki Katana)? {{forumTopicSubject}}

Har været ved at montere ny krumtap i min Katana.
Finder så ud af, at akslen til oliepumpen er defekt (måske derfor den satte sig i sin tid smiley ).
Jeg har dog lidt svært ved at finde en ny aksel (billede 1), ved de forskellige reservedels forhandlere.
Så jeg tænker på at blande benzinen selv.
Der er dog en ting jeg er i tvivl om: Der er et par kanaler under det store leje (se billede 2), der har forbindelse til oliepumpen (den lille slange på oliepumpen, billede 3 og 4), og jeg går ud fra at de kanaler skal smøre lejet. Men hvis jeg nu lukker af for olietilførslen fra pumpen, så mangler der vel smørelse til lejet, eller...?

Nogen forslag til hvad jeg skal gøre?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til oliepumpe (Suzuki Katana)?
Kommentér på:
Spørgsmål til oliepumpe (Suzuki Katana)?

Annonce