{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

aprilla sonic {{forumTopicSubject}}

hej sg. har fundet ud af, at min vacum er gået i stylkker da jeg tog min benzin slange af, jeg kan godt starte den men hvis jeg giver gas dør den, hvis jeg giver den choker så skyder den. næsten alt er standart på scooteren, minus udstøding det er et turbo kit? hvis jeg hælder min kaburator bare lidt til siden kommer der benzin ud, :S dyse 81

håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aprilla sonic
  • #1   25. apr 2011 så spørger jeg mig selv hvorfor du køre med dyse 81 på en standard motor ?

du skriver du ved hvorfor ..fordi det er pågrund af vacumhanen og det næste du skriver den kan godt starte ??

normalt når sådan en går i stykker så kan den ikke starte fordi der ikke kommer benzin ned fra vacumhanen til karburatoren

• #2   25. apr 2011 er vacumhanen ikk gået i stykker når der pisser ud med benzin? :S ved ikk hva dyse jeg skal køre med når den er standert? ja den kan stå i tomgang men kan ikk give gas

• #3   25. apr 2011 sidder der orginal vacumhane på tanken ?

kommer an på årgang

sonic fra årgang 99 til 2003 dyse 72

sonic fra årgang 2003 til 2008 dyse 56

og hvis den skyder så lav nyt stelforbindelse fra motor til stel

• #4   25. apr 2011 ja der sidder en orginal vacumhane på, den er fra 2002, okay så det måske derfor den dør når man giver gas, kan der ske noget ved at benzin bare løber der er jo den svømmer i kaburatoren den stopper jo benzinén hvor sidder stelledningen? :S

• #5   25. apr 2011 problemet er ikke din vacumhane men din karburatore .. pil den af rens den helt ..kan være din svømmer sidder fast så det bare løber over ..

ang stelforbindelse så laver du en selv ..fjerne lidt maling af stel laver en ledning der går fra stel og så finder du et sted på motorblokken

Kommentér på:
aprilla sonic

Annonce