{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Aprilla sonic. {{forumTopicSubject}}

Hej SG..

Jeg har denne Sonic, som jeg gerne ville optimere lidt mere.

Opsætning er pt:
R-Setup Sport (blå) Cylinder 70ccm
Malossi Multivar. 5.5g ruller
Trykfjeder hvid malossi.
Stage6 Torque Control MKII kobling 107mm
Stage6 V-force membran.
Udstødning - Tecno Merlin..
Tænding Std
karburator std.

Jeg har kigget på som nye dele.

Tænding fra R-setup, for stadig at bibeholde lys.
Karburator 17.5mm fra Motoforce Racing.

Er det noget som er pengene værd? eller hvordan..?

Mvh Lasse


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilla sonic.
Kommentér på:
Aprilla sonic.

Annonce