293 visninger
|
Oprettet:
Yamaha Aerox —- skjold sæt {{forumTopicSubject}}
Hej hej SG ..
Jeg har et spørgmål omkring skjolde til at Yamaha Aerox .
Jeg har lagt mærke til at Speedline har nogen Skjolde på lager til
Yamaha Aerox , og de kalder dem for “ skjoldsæt-Edge “
Kan en fortællle mig forskellen er på disse Edge og alm skjoldsæt til Aerox , spørger fordi jeg kan speedline skriver de passer til
1998-2003 og 2004-2012 .
https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/skjoldsaet/skjoldsaet-metalbla-9-dele-edge
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Ligesom man ka få bcd skjolde også.
Ka se der findes edge skjolde til aprilia sr50 ditech og andre scootere også. Så tænker bare de er er stylet lidt anderledes mht farver og lufthuller og sådan
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.642
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Tænker det er en faceliftet version i stil med de nye aerox. Og de nye aprilia sr50factory og nye biler og motorcykler i det hele taget synes jeg har fået flere skarpe linjer i forhold til udseendet tilbage i 2004.
Kan ikke lige finde nogen foto af en aerox med det skjoldsæt på.
Så ku man ellers sammenligne original og edge skjoldsættet og let ku spotte forskellene.
Synes tit det er noget nær umuligt at finde god info om knallert dele. Hvis ikke man taler fransk spansk eller italiensk
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.642
Ja det netop også de steder jeg syndes lidt at forskellen ligger mellem originale og Edge skjolde , og ja det er mange nye ting som har fået skarver kanter på deres style om det så er biler eller scooter eller ja MC så har de nye maskiners skjolde lidt kant hist og pist ….
Yamaha Aerox —- skjold sæt