346 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "R-setup tænding indstilling"
R-setup tænding indstilling
Jeg har endelig fået min tænding til at gniste. Der står på msp tuning at den skal stå mellem 1.2 og 1.4 før top. Jeg har brugt micrometer og sat den til 1.35 cirka. Den starter ikke men man kan høre...
Jeg har endelig fået min tænding til at gniste. Der står på msp tuning at den skal stå mellem 1.2 og 1.4 før top. Jeg har brugt micrometer og sat den til 1.35 cirka. Den starter ikke men man kan høre...
Skrevet af: Sune W - 4. maj 2019
r-setup tænding indstilling
hej sg. jeg har lidt problemer med at få indstilliet min r-setup tænding rigtigt? håber der er nogen der kan beskrive (meget detaljeret) hvordan man får sådan noget indstillet ? :P
hej sg. jeg har lidt problemer med at få indstilliet min r-setup tænding rigtigt? håber der er nogen der kan beskrive (meget detaljeret) hvordan man får sådan noget indstillet ? :P
Skrevet af: christian T - 28. maj 2011
hvad skal R-setup stå på ved kort mina, har hørt noget om 1.3 men er ikk sikker. Det er til Kort mina hvis det hjælper :P
hvad skal R-setup stå på ved kort mina, har hørt noget om 1.3 men er ikk sikker. Det er til Kort mina hvis det hjælper :P
Skrevet af: FrækFyr! © - 28. jul 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rodfræsning 2.500 kr.
- Skæring af terassebrædder i et lige snit af en tømrer 1.495 kr.
- Installere dørlukker på hoveddør 1.300 kr.
- Min opvaskemaskine vil ikke starte 799 kr.
- Indbygningsspots gruppe er gået 500 kr.
- Samle puslebord 1.000 kr.
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 50 Svar: 1.728
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Scootere: 19 Emner: 362 Svar: 2.449