{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

politi jagt.. FUUUCK {{forumTopicSubject}}

her lidt tidligere inat lå mig og 2 kammerater og kørte rundt i en gammel bil .. og ham der kørte havde self ikk noget køre kort men så havde vi lige tanket den op for 100 kroner men så kørte vi ud fra tanket og skulle mod en anden by til fest. så efter ca 50 meter ser vi en bil komme imod os og da den var på siden af os så vi at der stod politi på siden af den og shit tænkte vi og så fik den gamle spade bare tæv fremad og politi bilen vendte om bag os.. og så skulle vi dreje med ca 100 i et sving men det gik ikk så godt så vi smadrede ind over nogle kant sten og smadrede fælgene og vi kørte videre ned mod en skole og der fløj vi ind over en mark og var ved at køre ind i et tre men så kom vi ind på skolen igen og kørte på nogle stier for at slippe væk men så kom der et kæmpe bakke der gik op af og der kom vi med ca de 80 og jeg var ved at skide i bukserne for der var en væg ved siden af os og jeg troede vi ramte den væk og vi havde ikk sele på og så havde vi været færdige. men det var kun side spejlet der ramte muren men vi fløj ind i en hæk der var foran os og så måtte vi løbe fra bilen med spasser politi hunde der jagtede os.. men vi slap heldigvis 2 af os ham den 3 blev hapset af en hund. haha..

syns lige jeg ville dele histoien med jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politi jagt.. FUUUCK
Kommentér på:
politi jagt.. FUUUCK

Annonce