{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

MIN ELLER HANS FEJL?! {{forumTopicSubject}}

ok helt fra starten af!

det startede med vores skole lige havde fået en PS2, så ved det sidste frikvater ville jeg lige spille lidt, det gør jeg så og en anden skifter så med en som hedder stephen, han taber så over mig og jeg syntes det er lidt nederen at vinde over ham når han flipper sådan så siger om vi ikke skal gå ud og vælge nogle andre biler det gider han ikke, så jeg bliver træt af han lort og trykker restart efter den var gået i lagg. så da vi starter den op igen er han jo et player.. altså ham som kan styre rundt i menyen og trykker så sådan så jeg kun kan vælge lorte biler syntes jeg er nederen siger det sq da ikek fair. så ville han så gemme fandt jeg ud af, da det ringer kommer jeg til at trykke på begge kontakter til lyset og strømmen! så da vi komemr ind i klassen og alle er gået undtagen mig og ham, flipper han ud løber mod mig (der er jeg uviden om hvorfor han løber mod mig) og smadre ind i mig. er ved at ramme en reol, men når at støtte af. så sætter hans sig på min ryg, og tager fat i mit hovede og drejer mega meget til højre (har haft et styrt på crosser og blev lam i 6 timer fra hoften og ned og det ved han) og så drejer han til det siger knæk en gang og så bare lige 20 grader mere = 3 knæk. får ham skubbet væk uden han kommer tilskade og kommer hen til en voksen hurtigt og forklare hvad der er sket og at jeg har mega smerter! skal lige siges drengen vejer 65-70kg og jeg selv vejer 42. han er 14 år og jeg er 15. vi begge lider af ADHD som er en hjernesygdom som vi dår midicin for. men den er der noget kras med (søg på concerta problem med levering 2008) så vi får ikke den rigtige midicin. jeg ved ikke om jeg skal melde ham for det. har mega smerter efter det og det er jo vold! hvad siger i!

DUMME KOMMENTARE = UDSTEMME!!

men kan godt tåle at få at vide at det er mig som er problemet men kan jeg ikke se det er!

på forhånd tak =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MIN ELLER HANS FEJL?!
Kommentér på:
MIN ELLER HANS FEJL?!

Annonce