{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Paris tur.. er jeg den eneste? {{forumTopicSubject}}

hey..
ville lige fortælle om min tur til paris sammen med ungdomsskolen, hvor vi boede på et hotel i paris i et slumkvarter. vi var omkring 90 elever afsted.

(dag 1): vi ankom til hotellet, vi delte os ud i nogle grupper for at gå en tur i byen. en time senere kom vi alle hjem og kunnen fortælle den samme historie: at man er blevet truet med tæsk af en flok perkere, hvis ikke man afleverede alt hvad man havde :S - så det blev lige uden mobil, kamera og pung resten af ferien... (vi turde ikke gøre modstand, da vi ikke vidste om de havde knive eller noget :S)

(dag 2): den samme bande havde om natten været og smadret vores bus, så vi ikke kunne komme ud og se alle de forskellige ting.. så vi var nød til at gå!! damn!!

(dag 3): den samme bande på omkring 20 perkere hidsede sig om aftenen op over et eller andet, (det var vist noget med at nogle oppe på 4. sal havde smidt noget ud af vinduet ned til dem.) så de stod dernede og ville op og gennembanke os alle. vi tilkaldte politiet for beskyttelse af os, men da perkerne hørte at politiet kom smuttede de. de lovede dog at de ville komme næste morgen når vi skulle afsted, og få fat i dem de skulle.
de kom heldivis ikke..

(dette var bare 3 af dagene vi var i paris, de tre sidste var fine nok:b men lad jer ikke skramme, paris er en fed by, og er værd at opleve!)

vi boede på hotellet "Etap" i aubervilliers. er der andre som har oplevelser med dette kvarter? hvis ja, så kom med dem :b
- og giv evt. en kommentar til min xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paris tur.. er jeg den eneste?
Kommentér på:
Paris tur.. er jeg den eneste?

Annonce