FLERE JOKES :D {{forumTopicSubject}}
En blondine mistænker sin kæreste for at være hende utro og går derfor ud og køber en pistol. Hun tager hjem til ham og som frygtet, da hun åbner døren, ser hun ham i armene på en brunette. Hun bliver ekstremt sur og åbner sin taske og tager pistolen op. Hun sigter på ham og skal lige til at skyde, da hun pludselig bliver overvældet af sorg. I stedet tager hun pistolen og sætter den mod hendes eget hoved og er klar til at trykke på aftrækkeren. Hendes kæreste råber: "Nej skat, du må ikke gøre det..." Blondinen (Med gråd i stemmen): "Bare rolig dig tager jeg bagefter..."
-------------------------------------------------------------------------
En blondine med to røde ører bliver bragt ind på skadestuen.
Lægen tilser hende og spørger hvad der er sket.
Blondinen:
Jeg stod og strøg da telefonen ringede.
I stedet for at tage telefonen kom jeg til at tage strygejernet og brændte mit øre. Lægen:
Hvad er der så sket med det andet øre?
Blondinen:
Jeg skulle ringe efter en ambulance..
--------------------------------------------------------------------------
De 17 blondiner der står 17 blondiner ud foran stemmeboksen indtil der er en der kommer og siger hvorfor går i ikke ind og stemmer? vi venter på Heidi for man skal være 18 for at stemme
Hvordan prøvede blondinen at dræbe en fisk
Hun forsøgte at drukne den! Hvordan prøvede blondinen at dræbe en fugl Hun smed den ud fra en klippe!
2 blondiner kører i en bil, og snakker om at de blondine vitser ikke passer helt. Pludselig kommer de forbi en mark, hvor der sidder en blondine i en robåd, og ror alt hvad hun kan. De 2 blondiner i bilen kører videre, da den ene pludselig siger:" Ahhh, det kan nu godt være at der noget om de blondine-vitser når alt kommer til alt. "Ja", sagde den anden så, "og hvis jeg kunne svømme, så ville jeg da svømme ud for at hjælpe hende".
-------------------------------------------------------------------------
Der var 2 blondiner med elevatoren. Så sagde den ene: Undskyld, men lugter her ikke lidt af pik
Den anden svare: Jo det må du undskylde det var bare en bøvs!
.......... HAHAHAHHAHAHAHA :D:D
nov 2005
Følger: 101 Følgere: 100 Scootere: 10 Emner: 314 Svar: 4.156
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 2 Emner: 231 Svar: 528
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 12 Scootere: 7 Emner: 302 Svar: 2.271
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 71
jan 2008
Følger: 247 Følgere: 274 Scootere: 13 Emner: 194 Svar: 5.382
dec 2007