{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Projekt om tunede scootere og unge. {{forumTopicSubject}}

Mig og sph har projektuge på skolen og vi skal skrive om unge og tunede scootere så vi vil stille et par spørgsmål

hvad der får jer til at tune jeres scootere?

Tænker i på hvad der kan ske i trafikken når i køre på jeres ulovlige scootere?

Hvad er jeres mening om at unge tuner deres scooter?

Hva tror i at samfundet kunne gøre for at finde en løsning på probelmet?

På for hånd tak for jeres svar:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projekt om tunede scootere og unge.
  • #2   3. mar 2008 gæt selv.. nok fordi vi vil køre stærkere..

• #3   3. mar 2008 jeg tuner fordi det er spændene, det eneste mine forældre siger er tænk ikke på hvad trafikanterne mp tænk på hvis de kan finde på, altså vær forberedt på nogle køre overfor rødt selv om man ikke må

• #4   3. mar 2008 hvad der får jer til at tune jeres scootere?
    Fordi std er for kedeligt... fart er spænding.. det jo noget drengerøvs noget... der er ikke noget federe end at bare blæse der ude af. .:D

Tænker i på hvad der kan ske i trafikken når i køre på jeres ulovlige scootere?
    ja, jeg tager andre forholdsregler nu når jeg har tunet min scooter... jeg er meget mere opmærksom på hvad bilerne gør, da jeg tit oplever de bare kører som det passer dem

Hvad er jeres mening om at unge tuner deres scooter?
    jeg synes det er iorden hvis man kan styrer det.. altså så man ikke blæser igennem byen uden hjelm på...

Hva tror i at samfundet kunne gøre for at finde en løsning på problemet?
    jeg tror ikke rigtig der ville være nogle løsning.. måske mere kontrol.. eller så skal der være en form for syns af scooter, men tror hellere ikke det ville virke...

Håber det kan bruges

mvh Franke /

• #5   3. mar 2008 Kun seriøse svar da de vi skal bruge dem!

• #6   3. mar 2008 1) det er kedeligt og köre 30, og sä det en sjov process det at tune scooteren.
    2) ja köre meget forsigtigt när jeg köre i byer eller steder hvor der lige pludselig kan komme nogle folk ud
    3) det helt iorden bare de kan styre det, og ikke köre sä rädent som mange gör
    4) sig det er okay at tune scootere men at man kun mä köre de 60:D

• #7   3. mar 2008 jeg tror mange de gør det fordi det er hyggeligt at side og rode min sin scooter/knallert og så self fordi der er da ingen der gider køre 30!

Kommentér på:
Projekt om tunede scootere og unge.

Annonce