pocketbike nordjylland! {{forumTopicSubject}}
Hej mennesker i nordjylland.
Trætte af, at i ikke har et anlæg at køre på? Så kontakt mig! Jeg forsøger at starte en klub op, med banetilladelse, DMU-licens og det hele. Men jeg mangler folk, som deler samme lidenskab for pocketbikes som mig. For at det kan blive til noget, skal vi være en del, som står sammen. Jeg håber i er friske på at starte en klub op her i det nordjyske. Og jo flere vi er, jo nemmere & billigere bliver det. Som det ser ud nu, er jeg ikke helt kommet til afklaring med politiet endu, men jeg har kontaktet diverse kilder, for at finde et sted at køre. Jeg har søgt om støtte ved kommunen, mm.
Kontakt mig endelig, uanset hvad!
Mail: nickerdreng@hotmail.com
Kom frisk nordjylland!
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 23 Svar: 341
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 2 Emner: 665 Svar: 3.010
nov 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 2 Emner: 50 Svar: 1.265
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 83 Svar: 418
tror squ ikke at kommunen giver støtte til en 15årig knægt som vil starte en pocketbike klub op. Hvad med banen, der skal squ ligges en del penge til en grund, astfald, anlæg osv osv...
men ellers et godt intiativ... held og lykke
feb 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 8 Emner: 80 Svar: 631
feb 2005
Nicki H
Takker.. Jamen kommer an på gearingen, og har ikk km/t på.. men det går stærkt nok til, at jeg ikk tør smadre til gassen!
feb 2005
Det er jo ikk kun en 15-årig knægt? Vi er nogle stykker, og det blir en forening.
Mht. bane, blir der selvfølgelig ikke bygget et nyt anlæg.. Men vi får nok lov til at bruge et stykke asfaldt, som ikke blir brugt i f.eks weekenderne!
pocketbike nordjylland!