{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Pocketbike Nordjylland! UPDATE! {{forumTopicSubject}}

Nu har vi et sted at køre!
Hej folkens. Som i nok ved, har jeg efterhånden knoklet en del for at få en aftale i stand i Actionhouse i Løkken. Endelig er det sket! Jeg var deroppe i dag d.2 september og aftale nærmere.
Vi træner om søndagen, og baneleje er 100kr. Pr. person. Til gengæld ville det være dejligt, hvis i støttede deres cafeteria /restaurant ved ikke at medbringe drikkevarer o. lign selv, men købe det på selve stedet!
Nærmere om Actionhouse
Vi har fået lov til at køre i Actionhouse. Her følger lige et par reminders mht. generelle ting.
Vi bliver nødt til at køre med low smoke olie, for at ryge mindst muligt, da 2-takts motore ryger en del mere end 4-taktere.
I skal have udstyr på, dermed menes rygbeskytter, handsker, styrthjelm, sko som dækker ankelen, knæbeskyttere, og albuebeskyttere.
En brynje, eller læderdragt ses gerne i stedet for albue/knæbeskyttere!
Ud over det skal i have et DMU licens (ulykkesforsikring), for at kunne deltage. Det hører i nærmere om senere!

Det koster 100kr. I baneleje for at deltage pr. gang, og vi træner hver søndag fra kl. 10.
Den første træning er d.23 september, så hvad venter i på? Se at få købt udstyr, og kom med ud og gi’ den gas!
Fortæl endelig videre!
Indtil videre er vi ikke ret mange medlemmer, og hvis klubben skal blive ved med at bestå, må vi se at få fat i flere medlemmer! Derfor beder jeg jer om at formidle vores budskab ud til så mange som muligt! Fortæl alle dine venner om sporten, og lok dem til at købe en cykel! De vil ikke fortryde det kan jeg garantere!
Tilskuere til træningen er også en god ting. Tag jeres venner med ud og kigge når vi kører i Actionhouse!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Pocketbike Nordjylland! UPDATE!

Annonce