{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

ny cylinder brændt fast/varmesat igen!! {{forumTopicSubject}}

jeg har lige skiftet cylinder, den har kørt 70km, og jeg har ikke givet fuld gas (har kørt halv gas). Jeg smurte med 2-taktsolie den da jeg satte det nye kit på, og alligevel brænder den sig fast! hvad kan der være galt. Lader den også varme godt op før jeg kører.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny cylinder brændt fast/varmesat igen!!
  • #1   21. sep 2021 Billig lorte kit

• #2   21. sep 2021 #1 Det var helt seriøst det samme kit som jeg kørte med før, og der kørte den fint. Lavede endda et opslag herinde, hvor jeg spurgte, og Thansen cylindere var fine nok, og folk svarede, at de var gode nok.

• #3   21. sep 2021 Hvis den bare brændte sammen så kan det være mangel på olie eller for lille dyse. Men kan også være billig lorte cylinder kit

• #4   21. sep 2021 #3 Har aldrig sat uoriginale dele på den, så det kan jo ikke være for lille dyse, når det er originalt. Kan ikke forstå hvorfor den lige pludselig skulle stoppe med det? Den var fint smurt da jeg tog den af her lige før.

• #6   21. sep 2021 For lille dyse eller defekt oliepumpe.

• #7   21. sep 2021 Selvfølgelig kan dysen være for lille, der kan også sidde en smule skidt i dysen som gør at den giver mindre end den skulle....Faktisk burde man dyse et par numre op når man skal tilkøre ny cylinder, så er man sikker på at den får nok smøring og køling.....Luft køling er jo kun halvdelen af kølingen, resten af køling kommer fra benzinen....Og er der for lidt benzin, så er der for lidt indvendig køling....Og du skriver at du aldrig har sat uoriginale dele på den???? Thansen dele er da så uoriginalt som det overhovedet kan blive.....Bare en lille ændring i skyllekanaler og udstødningsporten, og så skal man dyse om....

• #8   22. sep 2021 det kan være for lille dysse, eller din krumtap der er slør i:) smiley smiley

• #9   22. sep 2021 Det er fordi du kører med halv gas. Så kører du på nålen. Og på en pgo er det det sidste sted, man har lyst til have gassen.
    Du må ikke give BUNDGAS! Du skal op og køre på dysen. Ikke nålen.

Kommentér på:
ny cylinder brændt fast/varmesat igen!!

Annonce