{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
203 visninger | Oprettet:

kvalitet af stumper {{forumTopicSubject}}

Jeg håber at dette indlæg er ok og jeg ønsker ikke at man sviner diverse forhandler til hvis man mener at deres stumper er noget hø

Hvad er jeres indstilling om kvaliteten af Thansen's reservedele?

Jeg har flere sige at det er noget lort men passer det?

Hvor køber i ellers jeres stumper?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kvalitet af stumper
  • #1   10. jul 2019 Personligt køber jeg næsten alle mine stumper på kgi, speedline og msp.

• #2   10. jul 2019 Hvis Thansens dele kostede 30% mindre, ville prisen afspejle kvaliteten. Dette gælder for deres motordele. Især deres CVT dele er noget skrammel og holder ikke særlig længe. Deres udstødninger er de samme som alle de andre har.
    Men Thansen er god nok til lappegrej, pærer, tændrør osv. almindelige ting.

• #3   10. jul 2019 Jeg har nu købt masser af fine dele i T-Hansen, både til bil, cykel og scooter, bevares der er også meget skrammel imellem, men det er der sgu alle steder.
    Men man skal holde sig fra deres X-zite cykler og deres VGA scootere, og så er deres kundeservice virkelig, virkelig dårlig, hvilket jeg ser som deres absolut største problem. Mere inkompetent personale skal man godt nok lede længe efter smiley

Jeg bruger hovedsaligt eBay.com når jeg køber scooterdele smiley

• #4   10. jul 2019 Thansen er vel okay har købt nogle scooterdele derfra som var iorden.vil også sige at speedline kgi er iorden.men jeg vil holde mig væk fra msp tuning hvis jeg var dig.

• #5   10. jul 2019 Tecnigas udstødningerne er super fine.

Det er det gamle mærke Proma, som har skiftet navn.
    Det hele laves i Spanien med EU godkendelser, på de potter det skal bruges til gadebrug.
    Jeg er virkelig stor fan af Silent Pro og Next ( når Next koster 699 eller mindre )

• #6   10. jul 2019 #1
    Jeg har handlet ved KGI det er et rart sted at handle

Skriver de hvis det er CVT stumper

Jeg tror man kan være heldig og uheldig med deres scooter jeg har en VGA Digita 45 som har kørt 6000 km uden problem og min søn har en VGA Explorer 30 som også køre fejl frit

Det jeg synes der er øv ved Thansen de har ikke mange dele hjemme altid

Hvilke dele har du købt og til hvilken scooter

Deres Silent Next har jeg kikket på til min VGA Digita 45 men friskluft enheden sidder ikke der på så ved ikke om den er lovlig

• #7   10. jul 2019 #6
    CVT er din kobling variator transmission.
    Alt hvad de sælger af af det (med mindre det er originale dele) er noget skrammel, med halv levetid.

• #8   11. jul 2019 Silent Pro og Next er kun lovlig til 45 kmt, for årgangen før friskluft til udstødningen.
    De er slet ikke lovlige til 30 kmt.

• #9   19. jul 2019 Nu fik jeg en oplevelse hos Thansen som nok gør at jeg tænker mig ekstra om næste gang jeg vælger at handle der

Jeg bestilte et stempel til min Kymco Vitality fik det hjem dagen efter hvor jeg konstatere at den yderste stempelring ikke passer på den er for bred dagen efter går jeg i Thansen for at få den byttet der var ingen problemer en dag senere får jeg det nye stempel jeg vælger at tjekke i butikken om samme fejl er der og sørme ja samme problem er til stede så at 2 stempler har samme fejl gør at jeg ikke rigtig gider købe stumper der igen

• #10   19. jul 2019 For bred?
    Mener du at stempelringene ikke kan komme ned i det spor, som den skal ligge i eller kan den godt komme ned i sporet men bare ikke komme helt ned i sporet?

• #11   19. jul 2019 Den ene kunne slet ikke komme ned i rillen de er nemlig ikke lige brede på det stempel men begge ringe var ens

Kommentér på:
kvalitet af stumper

Annonce