{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Kvalitets tun til Puch Maxi? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at total renoverer en Puch Maxi og kommer snart til motoren. Knallerten kommer næppe til at køre på vejen, det er mest for interessens og lystens skyld at den bliver fixet op og kommer hele at stå indendørs med varme.

Jeg vil gerne have monteret et tunsæt af bedre kvalitet og med noget riv i, kunne godt tænke mig et membran kit til den, men har aldrig haft et på nogle af mine Maxi`er.

Motoren bliver som resten total renoveret, så den skal nok holde og jeg har planer om kontaktløs tændning på den, så det kommer til at spille, men også ser lidt lækkert ud.

Hvad bør man købe, hvis man vil ofre +/- 2500kr på tundele og ikke fra Protuna smiley Har ikke tunet Maxi i 13-14år så er ikke inde i længere hvad der er vildt og der er kommet meget nyt uden tvivl.
Helst stumper som kan købes i DK.

Hvis nogle har interesse i at følge mit projekt, har jeg en tråd her http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=19053 ligger den først på scootergalleri, når den er helt færdig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalitets tun til Puch Maxi?
  • #1   11. feb 2014 altså 2500 er hvad jeg har brugt på alt mit med krumtap og lejer, så du skal højere op i pris.

Athena Big Membran kit
    21+ karburator, gerne en stor fladspjæld 24+
    Krumtap og lejer
    Snake udstødning eller en Simonini fra Tyskland/Holland
    Kobling med blå fjedre, fjedre kan fås i Tyskland, eller en hel forstærket en
    Tænding af valg
    Gearing

• #2   11. feb 2014 Det skal lige siges at mit kører sgu rigtig godt, især efter jeg fik Italy racing elektronisk tænding på, som bare er en tændspole man sætter i.
    MK big membran kit (kopi af Athena???)
    Snake udstødning
    21mm Dellorto (nok også en kopi)
    Blå fjedre i koblingen
    Gearing
    MK krumtap + lejer

Alt i alt ca. 3000,-

• #3   11. feb 2014 Hvorfor skal jeg højere op? De 2500 er kun til cylinderkit, karburator og udstødning.

• #4   11. feb 2014 Nå okay smiley troede også du manglede tap og lejer.

Jamen så køb...

Athena 70cc membran kit
    21+ karburator
    Snake udstødning eller en simonini fra tyskland

• #5   11. feb 2014 Synes du skulle finde noget polini membran tun! smiley

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #6   11. feb 2014 Køb det sæt de har hos west import med membran,udstødning,karburator,det kører perfekt og koster ca 1300kr,køb så en elektronisk tændspole,og alt er iorden

Kommentér på:
Kvalitets tun til Puch Maxi?

Annonce