{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

scooter hjælp {{forumTopicSubject}}

hejsa står og har købt en brugt hot 50 ved en forhandler og har haft den i 3 dage nu men da jeg er få høj til den og ikke kan være på den vil jeg gerne lever den tilbage har ikke betalt få den i nu men kan jeg bar sige til ham jeg har fortrut og så han tager den tilbage ps fik af vide der var brugt 3800 på den med ny cylinder kopling og variator men efter jeg kigge den ignemmen fandt jeg ud af ingen af de ting var nye som jeg var lovet de var hvad gør jeg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  scooter hjælp
  • #1   6. jun 2016 Så går du tilbage og smider hans lort tilbage.
    Tru med forbrugerråddet evt. hehe


  • #2   6. jun 2016 ok

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #3   6. jun 2016 Du kan jo starte med at sige at den ikke passer dig i højden så kan det være det ikke er mere besværligt end det.
    Kan være de har en anden du vil købe.
    Men hvis de lyver så er det måske ikke det bedste sted at købe noget overhovedet.
    Men ved ikke præcist hvad i har snakket om.
    Kan være den engang har fået nye dele... for 3 år siden.

    Prøv og spørg hvorfor delene ikke er nye som du fik at vide.


  • #4   6. jun 2016 hejsa ja jamen han sage de var helt nye og var han sikker på fordi det var en i han.s famille der har haft den og han vil ha 5000 få har gået 30000 og de fleste dele er slidte så der er ikke kommet nye dele på inden få et år kun tænings lås så han skal bar ha den tilbage og fik eller ikke lov og prøve den da jeg kigget på den men har ikke betalt få den i nu

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #5   7. jun 2016 Så må du vise ham at de ikke er helt nye.

    Du kan tage nogen billeder.


  • #7   7. jun 2016 Scootergården i århus han sage han ikke hade travlt med og få dem fordi de ikke var kommet den dag jeg skulle ha den så fik lov og tag den med hjem og så overfør til ham når de kom og nu har den vært ved en anden forhandler og han sige de dele som skulle være helt nye er minst 1 år gammel


Kommentér på:
scooter hjælp

Annonce