{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP SCOOTER
  • #1   24. okt 2015 Nej det er det da ikke og hvis skiven er blevet pillet så sætter man den bare i igen

  • #2   24. okt 2015 Det kan man sagtens men det koster som regel lidt ekstra knaster når de er helt std

  • #3   24. okt 2015 Personligt fjerner jeg altid begrænsningen i variatoren, da det slider for hårdt på motoren.

  • #5   24. okt 2015 Jeg har da en fin G-Buddy i skuret kun kørt 2800 km til 3000 kr helt std

  • #7   24. okt 2015 Moon: tror det er mere pga folk ikke behandler dem godt for har haft 2 Gbuddy og en sprint og havde ingen problemer men måtte hovedrenovere min Piaggio selvom nyprissen var 3 gange så høj som Giantco

  • #9   24. okt 2015 Det er jo ligesom Kia biler vs Mercedes AMG bliver de passet er de udemærket kvalitet men selvf har man guld nok køber man derefter jeg blev ihvertfald skuffet over at min Piaggio var så dårlig kvalitet i forhold til Giantco den med alt fra thansen er lort er noget uvidende børn eller cyklister bruger smiley

  • #11   24. okt 2015 Piaggio er jo også kendt for at være kvalitet men da jeg fik min NRG var alle pakninger og membraner færdige kaburator var færdig batteri var klappet sammen låsene virkede ikke kickstarter tog ikke fat ect så vil stadig holde på at alle scootere kan holde længe hvis de behandles godt

  • #13   24. okt 2015 Tja indtil videre er den bedste scooter jeg har haft været en Giantco 'Gbuddy 30'

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #15   25. okt 2015 Nu skal man lige passe lidt på, de dyre mærker er ikke altid bedre, ja de billige thansen maskiner er billige, men de kører tilgengæld også udemærket, sålænge man vedligeholder dem.

    Jeg har selv haft en kineser, fik den ganske gratis efter ejeren var kørt galt på den, og smadret alt plastik, den sad godt nok sammen med tape, men motoren kørte rigtigt godt, service er alfa omega.

    Der har da været mandagsmodeller i mellem, men det sker vist med alle mærker, det tog Piaggio en pokkers tid før de fandt ud af deres forgafler var noget lort, og stelnummer ikke skulle sidde blottet under bunden.

    Jeg renoverede for et stykke tid siden en Gilera Runner, selv stellet var rustet væk på midten, alt i motoren sad fast, alt i alt måtte jeg nok bore 20 bolte ud, og skære nyt gevind.



  • #16   25. okt 2015 Tak for hjælpen men har fået købt mig en scooter

Kommentér på:
HJÆLP SCOOTER

Annonce