{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Cylinder sætter sig {{forumTopicSubject}}

Hey SG. Har en hot 50 som vil sætte cylinderen og er ved at give op. Efter den har sat sig køber jeg et nyt cylinder kit som jeg montere, får startet scooteren op og så lyder den underlig når den bliver varm. Vælger så at skifte motoren og sætte det nye cylinder kit over på. Nu lyder den anderledes men stadig med mislyde. har skifet 2t olien. og da jeg prøve kørte den satte cylinder sig smiley HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cylinder sætter sig
  • #1   25. okt 2015 Du starter med at skrive hvilken opsætning du kører med, så vi har en chance for at hjælpe..

Du har husket at skifte dysen?

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #2   25. okt 2015 Det virker lidt drastisk at skifte motoren fordi man sætter et cylinderkit, der er dog mange der begår den fejl blot montere nyt, uden at finde ud af hvad der faktisk skete, siden det gamle kit satte sig.

Personligt ville jeg montere den orginale motor igen, og så tage den derfra, i stedet for at skulle bøvle med flere problemer end højst nødvendigt. smiley

Jeg har haft mange scootere inde på den bekostning, morale er altid find ud af grunden til kittet sætter sig, inden man monterer nyt, det kan jo være manglende olie eller andet.

• #3   25. okt 2015 tjekkede du om der var nogle spåner i krumtaphuset før du satte den nye i den gamle blok?

Måske er oilepumpen stået af?

Eller måske er blandingen ikke rigtig.

Kommentér på:
Cylinder sætter sig

Annonce