{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købt scooter uden papir
  • #1   15. feb 2015 Det bliver en meget lang proces at få plade på den så, hvis du hverken har plade eller papirer til den

• #2   15. feb 2015 Den tidligere kan bare søge et nyt

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #3   15. feb 2015 Desværre ikke smiley

• #4   15. feb 2015 øøv hvorfor ikk smiley

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    feb 2015

#5   15. feb 2015 Kan ikke opspore ham smiley

• #6   15. feb 2015 Ring til skat de kan hjælpe med nye papir, har lige gjort det med en. Det var ikke noget problem..
    Men regn med 8 ugers ventetid på dem..

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    feb 2015

#7   15. feb 2015 8 uger? Hold da op

• #8   15. feb 2015 Ring til motor kontor/skat og hør om du kan gøre noget når den er fra 2013 er der en chance for tidligere ejer er noteret så kan skat sende et brev til ham om ejer skift har gjort det samme med en bil håber du finder en løsning det er en træls situation og stå i

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    feb 2015

#9   15. feb 2015 Det er nemlig mega trist. Især når scooteren kun har kørt 2800km og helt std. Lige til at køre. Skal bruge den til at køre på arbejde, så har ikke 8 uger. smiley Måske man skulle prøve at bytte den?

• #10   15. feb 2015 du kan starte med og snakke med dem der gik en uge ved mig så kunne jeg udfylde papirene men ellers må du jo bytte den eller købe en og have den anden stående til der styr på det

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    feb 2015

#11   15. feb 2015 Lidt dyrt at have 2 smiley men ja må jo prøve smiley

• #12   15. feb 2015 Hvis man syntes det er dyrt at have 2 burde man have tænkt sig om i første omgang smiley har du prøvet at slå den op på nettet? Søg på stelnummer. Det har jeg før forsøgt mig med og jeg fandt adressen desværre til en afdød gammel mand smiley

• #13   15. feb 2015 Hvis den har været indregistreret før, kan du søge om erstatnings reg attest til den.

Hvis IKKE den har været indregistret før, er det den tunge vej som en af mine venner skal igang med.

Han har forhørt sig hos SKAT og de har bedt ham om og sende ALLE papir som han har på den, så kan han søge om tilladelse til og kører den til syn og få den synet og indregistret UDEN registrerings attest.

Hvor lang tid det kommer til og tage, har han ik kunne få svar på og derfor kan jeg ik komme med et ca tidsrum for processen..

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    feb 2015

#14   15. feb 2015 Den har været indreg. før http://www.nummerplade.net/soeg/?regnr=xn9487
    Men den tidligere ejer som havde den originale reg attest har fået smidt den væk. Og da jeg ikke kan opsøge ham nogen steder, da ham jeg købte den ikke ved hvor han nu bor er jeg lidt på herrens mark. Så hvad gør man?

• #15   15. feb 2015 Har du prøvet og bestille en erstatnings reg. attest via SKAT´s hjemmeside, for du har jo alle oplysningerne på den og se om du kan få en ny??.

Har ik selv prøvet det før, men jeg ville tage chancen og prøve ;).

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    feb 2015

#16   15. feb 2015 Det kan du ikke da du ikke står som ejer af den - har lige prøvet. Når du logger ind med dit nemid, og du så søger på stelnummeret går deres system ind og blokker da man ikke er ejer køretøjet smiley

• #17   15. feb 2015 Okay så er det nok den tunge vej du skal, at ringe til SKAT som er foreslået tidligere i din tråd :(.

• #19   16. feb 2015 Du skal have fat i en typeattest og så skal du have nogle papirer af skat, så du kan få den til syn og derefter få lavet en ny attest og få nummerplade på den.

Det er en meget lang proces skal det siges

Kommentér på:
Købt scooter uden papir

Annonce