Politiet hjælper ikke {{forumTopicSubject}}
Var på vej i byen igår og da jeg nærmer mig stationen så ser jeg 4 knægte stå ved en scooter. Jeg mistænker intet før de vender sig om og går, og spæner rundt om et hjørne. Nærmer mig så knallerten og ser at de har skruet frontskjoldet af med en stjerneskruetrækker og ringer så 47 31 14 48 (Frederikssund politi) og fortæller dem om hændelsen, og at de højst sandsynlig vender tilbage til den når jeg 10 minutter senere stiger på toget. Den nærmeste patrulje var i Kokkedal (ca 30 minutter fra hvor det skete) og de ville ikke rigtig sende en patrulje afsted for sådan noget, og de mente ikke at de alligevel ville kunne nå det, da de nok vendte tilbage til scooteren når jeg steg på toget her 10 minutter senere, og så ville den nok være væk alligevel når de nåede frem.
Går så lidt rundt og finder 4 unge knægte som sidder ved et busstoppested. Går så derover med skruetrækkeren og siger ''det er vidst jeres'' da jeg er rimelig sikker på at det var de fyre jeg så løbe derfra. De er ikke så glade for at jeg henvender mig og begynder og sige ''det er vidst jeres skruetrækker''. De går hurtigt i forsvarsposition og siger at de ikke kender noget til den. Pludselig skal den ene af dem med samme tog som jeg selv (selvom han sad og ventede på bussen) og han stiger så på toget samtidig med mig, men skal dog kun 1 station, så han har 500-1000 meter tilbage til den station som vi steg på, så han højst sandsynlig ville gå sine venner i møde igen. Politiet prøvede dog og kontakte ejeren ved og ringe ham/hende op, da der var nummerplade på og de kunne slå ejeren op i deres system, dog ingen svar når de ringede.
Utroligt nok så var den samme sted (urørt fra aftnen før) som da jeg forlod den.
Scooteren var nok 3000-4000 kr værd hvis ejermanden af den ville sælge den, og der tænker jeg så: hvis dette havde været et indbrud og der blev stjålet for kun 3000-4000 kroner, havde politiet kørt med udrykning, så hvorfor sker det samme ikke nu hvor eventuelle gerningsmænd er i nærheden og at en eventuelt person står til og miste 3000-4000 kroner når ejermandens scooter nu her bliver stjålet? Hvad kan man i sidste ende bruge dem til? Så få betjente som skal dække så stort et område, og ikke kan være til hjælp, medmindre at det er virkelig akut?
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 1.398
Godt nok et skidt sted at spare i min verden.
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 6 Emner: 130 Svar: 1.723
apr 2013
Men det er okay for dem der kører ulovligt på knallert at politiet ikke er her. De fleste bliver kun stoppet med års mellemrum.
apr 2013
apr 2013
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Den stod der til i lørdags.
Eftersom nummerpladen ligger i buskadset endnu går jeg ud fra politiet ikke gad
Fuck de svin. Burde kaste stjålne scooterdele i hovedet på dem lår de kommer og laver knallertrazzia.
De arbejder for penge. Så fuck dem og deres arbejde
apr 2013
apr 2013
http://www.scootergalleri.dk/bruger/263567-katjiiiiiiiiiing_
Ham den ulækre
Originalen.
http://www.scootergalleri.dk/bruger/254392-katjiiiiiiiiiing_
apr 2013
Han har bare blokeret mig så jeg ikke kan deltage i hans tråde
Tog forresten i byen igen igår og så at den stadigvæk stod ved stationen, med frontskjoldet skruet af. Imponerende.
Politiet hjælper ikke