{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Politiet hjælper ikke {{forumTopicSubject}}

Var på vej i byen igår og da jeg nærmer mig stationen så ser jeg 4 knægte stå ved en scooter. Jeg mistænker intet før de vender sig om og går, og spæner rundt om et hjørne. Nærmer mig så knallerten og ser at de har skruet frontskjoldet af med en stjerneskruetrækker og ringer så 47 31 14 48 (Frederikssund politi) og fortæller dem om hændelsen, og at de højst sandsynlig vender tilbage til den når jeg 10 minutter senere stiger på toget. Den nærmeste patrulje var i Kokkedal (ca 30 minutter fra hvor det skete) og de ville ikke rigtig sende en patrulje afsted for sådan noget, og de mente ikke at de alligevel ville kunne nå det, da de nok vendte tilbage til scooteren når jeg steg på toget her 10 minutter senere, og så ville den nok være væk alligevel når de nåede frem.

Går så lidt rundt og finder 4 unge knægte som sidder ved et busstoppested. Går så derover med skruetrækkeren og siger ''det er vidst jeres'' da jeg er rimelig sikker på at det var de fyre jeg så løbe derfra. De er ikke så glade for at jeg henvender mig og begynder og sige ''det er vidst jeres skruetrækker''. De går hurtigt i forsvarsposition og siger at de ikke kender noget til den. Pludselig skal den ene af dem med samme tog som jeg selv (selvom han sad og ventede på bussen) og han stiger så på toget samtidig med mig, men skal dog kun 1 station, så han har 500-1000 meter tilbage til den station som vi steg på, så han højst sandsynlig ville gå sine venner i møde igen. Politiet prøvede dog og kontakte ejeren ved og ringe ham/hende op, da der var nummerplade på og de kunne slå ejeren op i deres system, dog ingen svar når de ringede.

Utroligt nok så var den samme sted (urørt fra aftnen før) som da jeg forlod den.

Scooteren var nok 3000-4000 kr værd hvis ejermanden af den ville sælge den, og der tænker jeg så: hvis dette havde været et indbrud og der blev stjålet for kun 3000-4000 kroner, havde politiet kørt med udrykning, så hvorfor sker det samme ikke nu hvor eventuelle gerningsmænd er i nærheden og at en eventuelt person står til og miste 3000-4000 kroner når ejermandens scooter nu her bliver stjålet? Hvad kan man i sidste ende bruge dem til? Så få betjente som skal dække så stort et område, og ikke kan være til hjælp, medmindre at det er virkelig akut?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiet hjælper ikke
  • #1   20. jun 2014 Til Gilleleje havnefest sidste år blev der også kastet brosten efter min søster, og der ville politiet ikke gøre noget før at hun var blevet ramt af brostene. Nordsjælland politi har skåret så meget ned at der ikke er patruljevogne nord fra hillerød fra kl. mellem 1 og 3 i hverdagene.

Godt nok et skidt sted at spare i min verden.

• #2   20. jun 2014 Er selv blevet ramt af en brosten for en del år tilbage. Det var da jeg havde min første knallert, som var en tomos quadro. Der var jeg lige ankommet til tanken med en kammerat bagpå, hvor en idiot fra byen af kaster en brosten over på min overarm. Der er dog 2 gutter fra tanken af som straks løber efter ham / dem og aner dog ikke om de får fat i tumpen. De slår hårdere end man tror, de brosten der smiley

• #3   20. jun 2014 Ja, i det mindste ramte den min søsters overarm også. Man kan jo dø af at få sådan en sten i hovedet.

Men det er okay for dem der kører ulovligt på knallert at politiet ikke er her. De fleste bliver kun stoppet med års mellemrum.

• #4   20. jun 2014 Scooteren var dog stadigvæk hvor jeg efterlod den. Der er en der har hus lige ved stationen, og stilte den så derover her i morges, lige ude foran. Så jeg lidt håber på at ingen tør røre den der smiley

• #5   20. jun 2014 Ja, der er ikke noget mere nedern end at miste sit køretøj. Men godt du i det mindste kom forbi, så de nok ikke turde røre den mere.

• #6   20. jun 2014 Jeg anmeldte for et par uge siden at der stod en stjålet knallert i et buskads ud for ****+***vej nummer 9.

Den stod der til i lørdags.
    Eftersom nummerpladen ligger i buskadset endnu går jeg ud fra politiet ikke gad

Fuck de svin. Burde kaste stjålne scooterdele i hovedet på dem lår de kommer og laver knallertrazzia.

De arbejder for penge. Så fuck dem og deres arbejde

• #8   20. jun 2014 Thomas k #58, det er katjing der er den ulækre. Katjiiiiiiing er originalen.

• #9   20. jun 2014 Ok, ham den anden har så ændret navn til katriiiiiing også.

http://www.scootergalleri.dk/bruger/263567-katjiiiiiiiiiing_
    Ham den ulækre

Originalen.
    http://www.scootergalleri.dk/bruger/254392-katjiiiiiiiiiing_

• #11   21. jun 2014 Hahaha, jeg elsker ksu den gut smiley
    Han har bare blokeret mig så jeg ikke kan deltage i hans tråde smiley

Tog forresten i byen igen igår og så at den stadigvæk stod ved stationen, med frontskjoldet skruet af. Imponerende.

Kommentér på:
Politiet hjælper ikke

Annonce