{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Glad køber - glad sælger {{forumTopicSubject}}

Hvor ofte oplever i at både sælger og køber er glade for den handel som er blevet gjort? Jeg kom her til eftermiddag af med dele til en runner. Egentlig skulle han kun bruge sædet, som han ville gi 200 kr (ved godt jeg aldrig kommer af med sædekassen, men skidt pyt)
og så skulle han også bruge speedometeret som jeg sagde han bare kunne snuppe med for 100 kr.

Men det endte så ud i at han også skulle have komplet motor med defekte lejer som han bød 300 for, og som jeg med det samme accepterede. Og så var det ellers bare igang med og tage motoren af. CDI'en skulle han så også bruge, baglygteglas med blinklysglas og køler, så det blev også taget af. Gad så ikke og tage baghjulet af motoren, så den fik han også med, så motor med baghjul, kølersystem og CDI og baglygteglas og blinklysglas, for 500 kr, så ialt solgt for 800 kr fra en maskine som jeg ville tage 1000 for hvis den skulle sælges som den stod.

Har så stadigvæk det orange skjoldsæt, stel, forgaffel, komplet sæde med sædekasse og hvad der nu ellers er af resterende dele på den + en anden ved siden af som også bare ligger derude i dele

Det ærgerlige må jo så bare være at jeg ikke længere har baghjulet med dæk, så det kunne sælges som komplet.

Men når man har fået 800 kr ud af de 1000 kroner som man ville have solgt hele knallerten for, så det vel også fint nok i sidste ende.

Hvad kan sådan et skjoldsæt skydes afsted for? smiley

Og hvor ofte oplever i at der kommer købere som skal have mere end hvad der er planlagt inden fremmøde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glad køber - glad sælger
Kommentér på:
Glad køber - glad sælger

Annonce