{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klager fra nabo
  • #1   4. maj 2012 min nabo er 1km væk og halvdøv smiley det sku intet problem hvis man vil larme lidt smiley

• #2   4. maj 2012 Mine naboer siger ikke en skid til det :p.

• #3   4. maj 2012 Igår da mig og en af mine venner ikke vidste hvad vi skulle lave, fandt vi sådan en gammel hækkeklipper frem som vi havde fundet, og gik igang med vores hæk. Så lige pludselig kan jeg hører en eller anden kælling:"HOLD NU KÆFT MED DET FUCKING LOOOORT!"
    Så siger jeg:"Hold dog selv kæft man, det er en fucking hækkeklipper og vi klipper bare hækken!"
    Så begynder hun på alt muligt med at jeg ingen brikker har og rykke med, og har ingen opdragelse, så gik jeg helt amok, også fik hun bare en kæmpe sviner, hvor efter hendes mand så kommer ud og står og truer mig og siger:"Hvis du tænder det lort igen, så kommer dit helbred ikke til at blive særlig godt".
    Så fik han også en ordentlig sviner helt oppe i hovedet..
    Så begynder han også på at sige:"du starter fandeme også den skide crosser hver anden dag næsten (det er min knallert han mener -.-), men den larmer så bare så lidt så mine forældre kan ikke engang hører den når jeg kører forbi vinduet. Vi bor i rækkehus, så vinduet ligger rimelig tæt på gangstien. -.-

Fortalte det så til min mor, så siger hun bare:"Er det ham den lille fede dranker med gråt hår og briller? For så skal jeg da nok lige fortælle ham en ting eller 2, hvis han kommer over. Og om nogle dage, så går du bare ud og klipper hækken igen".

Har boet her i 12 år uden NOGEN form for klager ang. larm eller alt muligt andet, og så kommer de allerede efter de har boet her i et år, og vil sende klager og alt muligt pis..

• #4   4. maj 2012 Min nabo er sgu helt cool der er er intet vi skulle en dag lave brænder i en bmw e36 på vores vej ude på landet... så min kammerat vidste sgu ikke lige hvordan han fik den til og brænde dæk så kom vores nabo ud og spurgte om han skulle hjælpe med og brænde dækkene af på svinet smiley

• #5   4. maj 2012 Hahaha Casper xD

• #6   4. maj 2012 Mine naboer er nu også helt cool, larmer nu heller ikke så meget, men de har aldrig sagt noget smiley

• #7   4. maj 2012 Har sku heller ikke haft nogen klager mht. til min musik.. også selvom det kan høres hvis folk har åbne vinduer.. Sååå ja hvis de vil noget må de jo komme og sige at jeg skal skrue ned :I

• #8   4. maj 2012 Min nabo kan køre bil selvom hun er førtidspensioneret fordi hun er blind? Hun tager billeder hvis min søster er ude og ride på vores ridebane ved siden af deres hus og så ringer hun til kommunen og klager over det larmer?!?!?
    Lidt efter de kommer plejer jeg at rykke ktm'en derud en tur.. Ca 10-15 min efter ligger politiet at køre rundt i byen smiley hun er virkelig for nedern!!

• #9   4. maj 2012 min nabo larmer mere end jeg gøre, jeg vil ikke klage, larmer selv indimellem når vi holder fest og vi har aftale om at banke på hinandens dør istedet for at ringe til politiet..

men den tidligere blok jeg boede i mente min min rodoshow larmede så meget at jeg forstyrrede radio signalerne xD

• #10   4. maj 2012 min nabo, da jeg var lille havde vi ikke hegn mellem vores haver så måtte jeg ligge og køre på en honda ekspress mellem haverne. han siger heller ikke noget til jeg starter raceren op

• #11   4. maj 2012 Det godt at bo på landet xD

• #12   4. maj 2012 I det år jeg har kørt scooter, har jeg alene fået 6 klager i den lille by jeg bor i smiley

• #13   4. maj 2012 heh har hellere aldrig fået klager fra mine naboer )bor i række hus)
    men så en dag så starter jeg svinet op også kommer der en halv gammel udstabil mand ud som bor 50 meter væk og begynder at råbe af mig så fik vi os jo lige en lille samtale smiley også gik vi vert til sidt dagen efter gik jeg ind og spurgte naboerne om de syntes den larmede meget og det sagde at jeg ikke engang vidste at jeg havde en. det skal lige siges at mine naboer er en ung mor med 2 børn og den anden er en mand på 60 men ellers har jeg ikke fået klager

undskyld vis det ikke hænger sammen det hele smiley

• #14   4. maj 2012 Mine naboer er også ligeglade ; )

• #16   4. maj 2012 MIn historie er nok den fedeste smiley

hele min vej klager over jeg køre 90 stykker og larmer af helved til. smiley

en dag var jeg lige ude og køre på rejen med en af mine venner (aften tur inden vi gik iseng) pludselig bakker vores nabos bil ud og jeg tænker: han skal sikkert til byen..men næ nej han lavede hjulspind og hele lortet i sin gamle volvo v70 og prøvede på at køre mig ned og hele lortet .... det fede var så at min nabo ikke vidste at min far stod på en altan og gloede imens det hele skete.. min far gik så op til min vens far (mig og min ven bor på samme vej) og de 2 gik så hend til vores nabo hvor de så stod og råbte og skreg af henanden smiley så ved 12 tiden og aften ringer min nabo til min far og siger undskyld og invitere os på kaffe og kage smiley

2.
    en anden af mine naboer der bor på min vej er lidt meget dum i hovedt..

han kaster ting efter scootere år vi køre forbi !!!! en gang hvor nogen af mine venner skulle være sammen kom en af mine venner kørene på en scooter forbi min nabos hus.. min nabo kastede sådan en ''heste snor'' efter hjulet på scooteren men ramte heldigvis ikke.... det skal lige siges det er tiladt at køre 80 på denne lille lorte vej smiley

• #17   4. maj 2012 Kan godt li din første historie xD Med hensyn til den anden, så tag gaspistoler og kør forbi et par gange, når han så kommer du så sigter du bare på ham og så skal du se en der skider grønne grise xD

• #18   4. maj 2012 Mads så kan du lige få politiet i hælene og blive sigtet i hoved og røv. smiley

• #19   4. maj 2012 Det er jo så en anden sag, men hold kæft det kunne se sjovt ud xD

• #20   4. maj 2012 bare tag en meget realistisk vandpistol eller legetøjspistol xD

• #21   4. maj 2012 Hundelort i poser xD

• #22   5. maj 2012 min er ligeglad

• #23   15. maj 2012 jeg skal til og flytte på landet, (Kirkeby ved siden af svendborg) og da vi så var ude og kigge på huset kommer der sådan en gammel man og siger der ikke ska køres på scooter her, og tager billeder af alle køretøjer der kommer her på vores grund, og man må ikke køre mere end 15 km/t på vejen her, lidt senere kommer han selv drønnene på en knallert hvor han sidder bagpå en og høre ihvertfald 60 - 70 stykker, ham skal jeg nok få nogle sjove timer med da, jeg glæder mig helt. smiley
    har planer med min bror om og starte en scooter op uden udstødning, og gasse lidt op. en enkel gang skader ikk (-:

Kommentér på:
Klager fra nabo

Annonce