{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

ka det virkelig passe ?:S {{forumTopicSubject}}

vis man bliver frosset har man ik ret til og vide hvorfor ? jeg har på min egen bruger (låner lige damens-.-) fået en advarsel for en bette mdr siden og efter det har jeg opførst mig ornligt og er os stoppet med og bruge marked her.

så her til aften efter ik rigtig og har brugt sg bliver jeg frosset ?:S og får man afvide hvorfor ? nej ?

syns det sjovt det den samme ha'er der er på vær gang der er istid her inde :S atså hvor der er mange der bliver frosset ? og jeg får advarsler fra ham om de lammeste ting :S feks at jeg laver ens annoncer og opretter samme scooter 2 gange osv ?

hvordan ka det være at man ik ka klage over en ha'er ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ka det virkelig passe ?:S
  • #1   15. mar 2012 Velkommen til SG

• #2   15. mar 2012 mistede helt min gamel bruger på den måde, fik ingen advarsel eller frosning, den blev bare slettet!

alle de billeder der røg der smiley

• #3   15. mar 2012 syns det klamt ! og i ka jo gå ind og se hvem der er på smiley høre ik en lyd fra andre end ham og en aften sad han og slettede ALT jeg lavede på min profil :S min annoncer og 2 scootere jeg oprettede :S da jeg så spurgte hva fuck der var galt påstod han jeg havde oprettet tingene 2 gange :S

jeg har ejet 4 jogger i mit liv og ingen a dem ligner hinanden ! og ud a de 5 annoncer var 2 a dem LIDT ens ! den ene var en jog der sku sælges og den anden var en jog og en hot der sku byttes :S

• #4   15. mar 2012 og nu er jeg frosset for dårlig opførsel i forum :S og da jeg fik advarsel bad jeg om et link der til også ignorede han mig :S

men nu bliver min kærestes bruger vel os slettet om lidt fordi jeg bruger den :S

• #5   15. mar 2012 nu er han enlig smuttet a så ka jeg godt skrive hans navn smiley

det munk. han har været på nakken a mig mega længe :S og jeg syns sku ik jeg er værre end så mange andre her inde ?:S vis folk er flabet får de da igen ? det da klart (:

• #6   15. mar 2012 man ka ik gøre noget fordi han er ha'er xD

• #7   15. mar 2012 fucker skod !:O

når nu der er en online smiley ska jeg lave en hot med aerox forgaffel og fælge og motor eller en pmx med det ?;P

på en eller anden måde regner jeg os med aerox front bliver spartlet ind i fronten på dem ;P

Kommentér på:
ka det virkelig passe ?:S

Annonce