ka det virkelig passe ?:S {{forumTopicSubject}}
vis man bliver frosset har man ik ret til og vide hvorfor ? jeg har på min egen bruger (låner lige damens-.-) fået en advarsel for en bette mdr siden og efter det har jeg opførst mig ornligt og er os stoppet med og bruge marked her.
så her til aften efter ik rigtig og har brugt sg bliver jeg frosset ?:S og får man afvide hvorfor ? nej ?
syns det sjovt det den samme ha'er der er på vær gang der er istid her inde :S atså hvor der er mange der bliver frosset ? og jeg får advarsler fra ham om de lammeste ting :S feks at jeg laver ens annoncer og opretter samme scooter 2 gange osv ?
hvordan ka det være at man ik ka klage over en ha'er ?
jul 2007
Følger: 258 Følgere: 275 Scootere: 157 Emner: 1.180 Svar: 9.855
maj 2007
Følger: 86 Følgere: 87 Scootere: 23 Emner: 300 Svar: 1.230
alle de billeder der røg der
jan 2012
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 19
jeg har ejet 4 jogger i mit liv og ingen a dem ligner hinanden ! og ud a de 5 annoncer var 2 a dem LIDT ens ! den ene var en jog der sku sælges og den anden var en jog og en hot der sku byttes :S
jan 2012
men nu bliver min kærestes bruger vel os slettet om lidt fordi jeg bruger den :S
jan 2012
det munk. han har været på nakken a mig mega længe :S og jeg syns sku ik jeg er værre end så mange andre her inde ?:S vis folk er flabet får de da igen ? det da klart (:
jan 2012
jan 2012
når nu der er en online
på en eller anden måde regner jeg os med aerox front bliver spartlet ind i fronten på dem ;P
ka det virkelig passe ?:S