{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politi
  • #1   17. jan 2012 Jeg blev stoppet på en smx jeg havde engang.
    2 tøser bagpå, ingen forsikring, ingen lys, anden udstødning, anden cylinder, anden kaburator, andre tandhjul og sådan lidt. Havde intet kørekort på mig men var ærlig og sagde hvad der var ulovligt. Ingen forsikring og havde medbragt passager + jeg stoppede med det samme. Det fik jeg ros for. Uha.

Lad mig hjælpe dig

anden cylinder, anden kaburator, andre tandhjul og sådan lidt. = Konstruktiv ændring

Ingen forsikring og havde medbragt passager Det havde du nævnt 1 gang

Din sætning på 59 ord / 343 tegn, kunne reduceres til

Jeg blev stoppet på en smx jeg havde engang.
    2 tøser bagpå, ingen forsikring, ingen lys, konstruktiv, intet kørekort.
    Jeg var ærlig og sagde hvad der var ulovligt.
    Jeg stoppet med det samme, og det fik jeg ros for.
    = 39 ord /176 tegn.

Bare husk det til en anden gang så du ikke gentager dig selv

• #2   17. jan 2012 Hvornår blev du stoppet?

• #3   17. jan 2012 pussy - de tæller stadig bøde pr. tun del

• #4   17. jan 2012 The D - Det er hverken alderen eller knallertbeviset der kører for dig dig smiley
    - og man lærer ikke en skid når man skal til at tage knallertbevis (medmindre man er en pige)

• #5   17. jan 2012 kevin r, gør dig en tjeneste smid Pussy der på filret, manden er en nasserøv, og forstår intet, han vil kun være provo mod dig, bare et råd

Men første gang bøde, og nye regler gør d u får en bøde pr TUN DEL, og næste gang du bliver taget på en ulovlig knallert lige meget hvis det ers, så mister du den smiley

Im OUT

• #7   17. jan 2012 så det bare, nasserøv, men sådan er det, alle ved du er en svans, du kan intet, tog vi den 1 vs 1 ville du tude i ugevis, men tør du jo ikke, men gider ikke smadret fyrens her emne, men kan sige du har dummet dig, du har spillet smart med du har alt muligt og penge nok osv, nogle andre her på SG har taget og kopiret alt det du har sagt med du har penge nok osv, med dine ferie og det og du ikke gider arbejdet, HELE LORTET ER SENDT TIL SKAT, og jo de kan nemt finde ud af hvem du er, så hils skat hvis du får et brev eller opringning her en af dagene, med du ingen kontant hjælp får mere og du nok skal betale den tilbage GOOD LUCK LOSER

• #8   17. jan 2012 Igen du hilser bare, der er fundet nok på dig, folk snakkede med dem i formiddag igår, så bare hils, spil bare stor og kom med alle dine undskyldninger, men bye bye, men HILS NU SKAT IKKE ;)!

• #9   17. jan 2012 lige et PS til dig, de er igang, bye bye

• #10   17. jan 2012 så kom, jeg er klar, ringer til tandlægen for dig men gider ikke mere allderede for meget skrevet i fyrens hers emne synd for ham, bye bye

• #11   17. jan 2012 wg gør som jeg. jeg har sagt til ham at jeg ikke gider spilde mere tid på ham. og sagt mine sidste ord til ham.

btw jeg snakker ikke til dig nu pussy jeg siger det bare til alle
    man skal faktisk sælge alt hvad der har værdi og købe noget mindre før at man kan komme på kontant hjælp.

endnu engang jeg snakker ikke til dig pussy. så lad vær med at svare mig. jeg kom med en udtalelse og om du har noget med det at gøre har jeg intet at gøre med. så for 3 gang. jeg snakkede ikke til dig så lad vær med at svare mig for jeg har ikke lyst til at snakke med dig.

• #12   17. jan 2012 også det jeg lige har sagt til ham mark, skat er på sagen , men har SAGT BYE BYE til nasserøven , kom PÅ MSN MARK MIG JENS har MSN STENER smiley

• #13   18. jan 2012 Dig og dit forpulede kontant hjælp...

Du burde lave KontantGalleri.dk

• #14   18. jan 2012 Hold nu kæft Pussy..

Kommentér på:
politi

Annonce