{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår er noget gammelt
  • #1   2. maj 2011 ville sige det var en bedømmelses sag

• #2   2. maj 2011 men jeg ville personligt sige 06 var nyt

• #3   2. maj 2011 06er stel er et PLADE STEL smiley vil jeg sige alt før er Stel uden plade stel smiley

• #4   2. maj 2011 Nyt vil jeg sige inden for 6 måneder, lige som man siger en bil er "nysynet" hvis den er synet indenfor 6 måneder. Så det regner jeg efter smiley

• #5   2. maj 2011 jeg vil sige det går an på hvor meget det stel har kørt og hvordan det ser ud smiley kan man se det fuckt så er det jo det smiley men helleres holder de vel meget godt det bare jog stel der tyndt smiley

• #6   2. maj 2011 nævner ikke navne,men er det mig der er ved og være fatdum eller hvad gør jeg forkert,men prøv og læs smiley
    hvad vil du give, jeg har en som er remlig pæn,jeg tror dog det er en ældre model,det tør jeg så ikke og sige noget til.jeg render med tankerne om a købe en 45er og byg over på 30er stel,så kan man lave en extere skilling på den måde

han siger
    hvad årgang er det, og er det et 30ér stel smiley
    mig
    ja det er en 30er og som sagt ved jeg ikke hvor gammel den er,jeg tror det er en ældre model,men så længe det er en 30er kan det jo være ligemeget,den køre jo anderledes af den grund smiley

han
    Hvis den er efter 06 skal der plade på, og det kan der kun komme hvis du har papir på det, men er den inden 06 har det ikke noget at sige

mig
    det er jo et nyt stel

han
    Så kan jeg jo ikke bruge det hvis du ikke har papir på det, så kan det ikke forsikres??
    mig
    vi kan ringe til politiet,den er ikke stjålet,jeg har en kvitering fra tidlig ejer,og når jeg køber noget tjekker jeg det altid ved politiet,så den er ikke stjålet,og jeg ringer gerne imens du er der

han

Jamen hvis det er efter 06, skal der være papir på for at forsikre det, for så skal der nemlig plade på

jeg
    jeg siger jo den er gammel og ved ikke alder,den er tjekket, det er en 30er,det er et stel,den er sort,og så lige mærket på scooteren,hvad mere kan jeg sige.
    jeg mener når den er gammel så er det jo ikke en 06 som kræver papir som han mener regatest,så mange beskeder for at forklare hvad det man har som han søger,hvorfor ????,det kan da odt være det er mig,men jeg sider her med lune kinder nu smiley

• #7   2. maj 2011 Hvis du har en scooter der f.eks. er fra 2006, men kun kørt 800 km, og ser fabriksny ud, så vil jeg sige den er ny, selvom årgang er noget andet...
    har du så en som er 2 år gammel er mindre køn, så vil jeg ikke betragte den som ny, sammenlignet med det andet eksempel

kommer an på stand, km osv

• #8   2. maj 2011 Brinkland:
    Kan kun give dig ret. For selvom en scooter kun er knap og nap et halv år, kan du stadig nå og "kneppe" den til ukendelighed. Hvis den er Rusten, grim ridset osv, kan man godt kalde den "gammel" i stedet for ny smiley

• #9   2. maj 2011 altså nu ved jeg godt hvordan noget ser gammelt ud,og burgte også kunne se om det er en 06,og en 06 er ny set i mine øjne,for mig virker det bare til at vær tids spilde efterhånden,det kan snart ikke betale sig og anongsere eller sælge noget her inde,man bruger alt for meget enrgi på at beskrive helt ind til den minste ditalje.kan du se hvårnår rudsten kom øhhhh dato helst smiley

Kommentér på:
hvornår er noget gammelt

Annonce