{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot v-clic 25 km/t
  • #1   16. okt 2010 eu25 scooter smiley

  • #2   16. okt 2010 Det er de nye regler. Det er fuldstændig latterligt. Ingen gider købe en scooter der kun kan køre 25km/t, så selvfølgelig bliver begrænsningerne smidt så den kan køre 30 igen, og når man nu alligevel er igang, så fjerner man også lige resten af begrænsningerne.

    Kun at måtte køre 25km/t provokere bare folk til at tune dem eller fjerne begrænsningerne.


  • #3   16. okt 2010 ham fra peugeot sagde den skulle kunne køre 35 lovligt

  • #4   16. okt 2010 så send den tilbage

  • #5   16. okt 2010 Mig bekendt drejer det sig om et forslag, men det er ikke gennemført endnu - årsagen er, at flere andre EU-lande tillader knallertkørsel allerede fra det 15. år og med en maksimal hastighed på 25km/t.
    Ofte findes den samme maskine i både EU25 og EU50-udgave, hvor sidstnævnte kræver kørekort og skal opholde sig på vejen, ligesom vores 45-knallert.
    Dog kan det kørekort tages allerede fra det 16. år, og gud bedre, man bliver snuppet på en ulovlig af slagsen i Tyskland. Så vidt jeg husker, er bøden det dobbelt af herhjemme, og hvis den enkelte politimand mene, den skal konfiskeres, bliver den dét.

    Reglen i Danmark er stadig 30km/t fra det 16. år og den eneste reelle forandring er de nye nummerplader, som jo er lovpligtige.


  • #6   16. okt 2010 okey men jeg har nummerplade på den

Kommentér på:
peugeot v-clic 25 km/t

Annonce