skærme :-) {{forumTopicSubject}}
Hej!
Som i kan se i mit fotoalbum har jeg sat en rustfri forskærm på min rmc'er, og malet skærmstiverne sorte. jeg synes selv det ser ret frækt ud.
Jeg ved godt at min kreidler er langt fra original, så mit spørgsmål lyder nu som følger:
Jeg skal til at sætte bagskærm på den, og jeg har længe overvejet om det skal være en sort skærm som matcher stellet, eller en rustfri skærm der matcher forskærmen. Jeg har to originale orange Kreidler skærme liggende med klistermærker fra forhandleren i Tyskland. Jeg formoder at sådan nogle sataner er lidt knaster værd, så ville det være synd at male bagskærmen sort og sætte den på? evt. korte den lidt af så den får et lidt sporty look?
Derudover er jeg på udkig efter en styrtbøjle til den også. Hvor kan sådan en erhverves for billige penge?
Og madkassen(kasserne), hvor købes de henne?
Mvh Andreas
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
At skære i en original skærm som ikke er skadet eller tærret er næsten en dødssynd, om du maler den er din egen sag. Men, den rigtige skærm til modellen er den rustfrie.
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
De dækker ikke en skid af, men godt ser det ud. Jeg ville gerne skifte til den malede model, men præcis den gule, jeg har valgt, er en one-off og ikke skyggen af en RAL-farve... Ellers kunne vi bare bytte
I stedet for at korte en bagskærm, kan du med lidt arbejde mokke en forskærm på plads, i stedet. Den har jo en fin vulst at gøre med for enden, og den kan placeres frit, så du undgår at skære.
skærme :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside