{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Så blev man vækket af DPD... {{forumTopicSubject}}

...og det syge menneske af en chauffør har jo forlængst lært, at jeg SOVER når klokken er 7:35! Jeg arbejder aften/nat under normale omstændigheder, og det passer mig særdeles fint, idet jeg i allerhøjeste grad er B-menneske!

Men man kommer altså ud af fjerene, når man ved, at dette er, hvad man har i vente:

http://www.scootergalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=71360

De første to fotos, altså. Resten er dybt uinteressant til sammenligning, hehe...!

Så skal man ha' olie på fingrene igeeeeen... I det mindste tager sådan en koblingsjustering ikke specielt lang tid og jeg skal alligevel have skiftet pakningen under koblingsdækslet - det er Krogh's efterladte fra hans motor blev lavet, så den er nogle år gammel! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev man vækket af DPD...
  • #1   27. apr 2012 Jeg er sleeeet ikke misundelig, hehe.

• #2   27. apr 2012 Det er så snyd dit nat-menneske! jeg er hvertfald heller ikke misundelig.

• #3   27. apr 2012 I kan bare sige til, så skal jeg nok trække nogle hjem for jer, og man behøver IKKE flytte kurven fra sit gamle koblingshjul over, når den er i et stykke!

Dvs. montér skidtet og kør! 1.800kr inkl. levering - der er dog 14 dages leveringstid pt. Inderste koblingskurv til 6 plader koster 800kr oveni ved et komplet kit og 950 alene pga. forsendelsesomkostningerne fra udlandet.

Men lad mig lige teste, først. smiley

• #6   27. apr 2012 Her er min photobucket... der ligger lidt af hvert, men den første stribe fotos skulle meget gerne være fra monteringen!

Den synger som et dødsmetalband på helium, og om det har givet noget? Mjaeh, njoh, njæh... men det oprindelige koblingssæt var slidt op, og denne har plads til en sjette lamel, når jeg engang får købt den inderste kurv. Så kan den faktisk klare sig med de billigste koblingsplader, man overhovedet kan finde op til 8-10HK, og prisforskellen til en ny org. er ret beskeden!
    De to tandhjul koster knap 1.200kr hos Kreidlerparts, og underkurven omtrent 600kr, så vidt jeg lige husker. Så op til de sidste, som giver mig mulighed for at få koblingspladerne til halv pris, går det næsten lige op.

Ergo, mere for pengene! Men den støjer en del mere... samme hyletone som kommer fra en Puch Maxi, når den motorbremser! smiley

Kommentér på:
Så blev man vækket af DPD...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce