{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger lidt dele?
  • #1   11. apr 2011 Hey, Mikkel... Sæt lige tempoet ned, og gør det klart og tydeligt, hvad du vil med et emne. smiley

Når du stiller dette op som et spørgsmål, er det 100% umuligt for os andre at vide, hvad du præcis mener.

Jeg kan ikke læse mig til, om du (undrende) søger dele, eller om du spørger, om vi andre vil købe nogle dele af dig...

Genrelt plejer vi desuden at sige, at den slags hører til i markedet - så kan man evt. henvise til salgsopstillingen i vores lille forum, her på SG.

• #2   11. apr 2011 Jeg tror det er Mikkel som mangler lidt til projekterne Jesper, hvorfor der stilles "?" i overskriften, og efter sidste sætning, ved jeg ikke, hehe.

Jeg begynder snart og tro at han rykker os i halen, hver gang man snakker med ham, så siger han der kommer billeder af projekterne samme dag, men der sker aldrig noget... Mon der overhovedet er blevet lavet noget, eller mon det bare er snak? smiley (Ja, jeg er utålmodig, men jeg er spændt på at se hvordan det skrider frem ad.)

Jeg er imidlertid enig i, at denne slags direkte annoncer hører til i markedet.

• #3   11. apr 2011 haha undskyld ang billedere.... smiley jeg smiider ind iafen (håber jeg)

jeg synes at det skal være muligt at når det er en gruppe med kreidler at man kan søge hvad man mangler

• #4   11. apr 2011 Jeg er tildels enig, men resultatet bliver faktisk bedre, hvis du blot henviser til annoncen. Jeg tror ikke, at nogen af os søger efter købere i vores specifikke gruppe. Desuden får du langt større eksponering i markedet. Det er reelt et fåtal af os, som har et hav af dele til salg. Det er langt mere effektivt at kaste eftersøgningen ud blandt alle på SG. smiley

• #5   16. apr 2011 Hehe, som sagt, det er da vist bare snak.. smiley

• #6   16. apr 2011 Shyy Krog! du rammer min ømme samvittighed...

• #7   16. apr 2011 Det er jo ikke min skyld, hvis din samvittighed er øm, hehe. smiley Har du fået styr på om de blir køreklar inden hvidsten turen? smiley

• #8   16. apr 2011 det gør de

Kommentér på:
søger lidt dele?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce