{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Kan ikke løsne remmen? {{forumTopicSubject}}

Hej Sg!

Det er længe siden, jeg har rodet med scootere, så jeg har lige brug for jeres gavmilde hjælp.

Jeg har en scooter, som jeg skal til at have gjort lovlig. Jeg ved godt, hvordan man sætter skive i og af, men kan ikke løsne remmen? Den sidder fastklemt i koblingen, så jeg ikke kan få remmen på variatoren. Hjælp!

Og så har jeg også lige et andet spørgsmål. Når man drejer på variatoren, skal den så kunne dreje begge veje? Jeg kan nemlig kun dreje den én vej.

Hilsen Jonas.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke løsne remmen?
  • #1   10. jun 2010 remskiver trykker du bare sammen med hænderne,kan være den er for stream fordi der sider en strammer fjeder i,så hvis den skal gå lovlig vil jeglige skifte den ellers bliver den træls og juster ind,vario skal gå stramt baglænds da det er din startkobling der går ind og giver modstan så det er meget normalt

• #2   11. jun 2010 Okay, jeg takker mange gange for hjælpen, men den er ordnet nu. Koblingen skulle bare ha lidt flere klø. smiley

Problemet med at vario'en ikke kun ku' dreje begge veje, var fordi elstarten havde "raslet" sig løs, og så var der en masse små fjedre og sådan, der havde sat sig fast. Så pillede jeg de overskydende dele af og satte lortet sammen igen. Nu kører den igen.!

• #3   11. jun 2010 okay så lidt smiley

Kommentér på:
Kan ikke løsne remmen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce