{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

køre mærkeligt, og luftskrue helt inde {{forumTopicSubject}}

Tjaa som sagt min knallert kører meget mærkeligt forleden dag (2dage siden) kørte den perfekt rev på hjul osv, idag om morgen starter jeg den og jeg kørte lige 5 meter så gik den ude startede den efter 5 kick så kørte jeg 20 meter så døde den den siger sådan BoooooW og den kan slette ikke redes jo nogen gange med choker kan den holdes i live, men den har gjord det hele dagen nogen gange når jeg kun 5 meter og bruger 5 minuter på og starte den hver gang men så tog jeg bundkaret af som kom jeg til og knække svømmern så fik jeg den til og sidde lidt fast der den knækkede så kunne jeg ikke få den startede men så startede den til sidst og kørte lige så dårligt men nu efter den bare har stået lidt køre den stille og roligt den dør ikke mere, kun ved fuld gas men luftskruen er helt inde og der hvor begrænsning skal sidde på std luft filter vis jeg lige holder lidt for den river den bare igennem men skal jeg bare tage en klud ned i hulet? eller hvad? men mærkeligt den ikke køre som for 2 dage siden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køre mærkeligt, og luftskrue helt inde
Kommentér på:
køre mærkeligt, og luftskrue helt inde

Annonce