{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Køre mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Hej er ny her inde scootegalleri .mit problem med min Aprilia Sr 50 Ditech
At den køre ik som burde topfart køre
Max 50 men mest under har ik haft så

Længe begrænsning skive er pille af variator gjort tidligere ejere den skyder
Sprutter slår nogen skid in imellem og vil ik tar gassen går øjeblik in gør optræk er
Os meget dårlig.jeg selv har fået skiftet
Kobling rem lidt bedre kvalitet in det sad på ruller 6.3g udstødning fra ganelli og uden begrænsning i forrør og dem som piller skive af siger efter køre de hvis er en 30, ca 50 og 45 ca 65 min er 45 scooter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køre mærkeligt
  • #1   25. aug 2019 hej velkommen her til scootergalleri

    de har en del problemer de maskiner for det første er det lavet sådan at benzin dyssen sprøjter benzin direkte på tændrør så det holder ikke mange km også spiser de membranblade og kan se at du også har en anden udstødning på har du fået optimeret ecu efter det fordi normalt dysser man op når man skifter til en anden udstødning men det kan du ikke så skal ecu optimeres og indtil videre har jeg ikke hørt om nogen som har fået gjort det men det kan også være dysserne som driller ddt er også en fejl de har og benzin pumpen er heller ikke lavet for godt så hvis jeg var dig ville jeg skifte tændrør og håbe det er det og sælge den og købe en normal sr 50 de er rigtige gode scooter dog dårligt lys som på din men der kan jeg et trick så du siger bare til hvis du vil have lys på


  • #2   25. aug 2019 At den køre ik som burde topfart køre
    Max 50 men mest under har ik haft så


    Det er det mest uforståelige der længe har været skrevet herinde.


  • #3   25. aug 2019 tak for velkomst. og Nej den køre ik optimal topfart højst 50 men for mest under de 50 og ik hurtigere in en sløv 30 knallert i optræk. som jeg skrev i først indlæg begrænsning skive er
    Pille af forrige ejer men føles ik såen og stor minus den model der ingen kickstarter på


  • #4   25. aug 2019 grunden til at der ingen kickstarter er er simpel fordi ikke nok strøm vil den ikke køre så hvis den ikke kan dreje motor rundt jam den ikke køre

  • #5   25. aug 2019 Til Brian n den lyser mer svag in en lommelygte forlyse har du ret i ik meget lys hvis ECU boks skat optimeres så noget med Gameboy bruge har jeg ik så ka omprogramer den forrige ejer skiftet os ECU boks og indsprøjtning dyse benzinpumpe da han eje den

  • #6   25. aug 2019 Nyt tændrør har den os fået men den sætter meget ud spytter og sprutter

  • #7   25. aug 2019 Er i tvivl om hvad motor sidder på om morini Aprilia Piaggio eller minireli fra 2002

  • #8   25. aug 2019 sys jeg kan se det er en morini men tag lige et billede af vandpumpen ddt er den nemmeste måde at se det på

  • #9   25. aug 2019 Set billeder af morini Piaggio minireli motor syns vandpumpe minder mer om minarelli motor der min os blank med 2 slanger

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #10   26. aug 2019 Minarelli er aldrig lavet som Ditech, din er en Morini motor. smiley

  • #11   26. aug 2019 Nå ok ved intet om Ditech men er der nogen ved hvor købe en ECU boks 45 som passer tro ham forige ejer sat en forkert på smiley

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #12   26. aug 2019 Jeg tror ikke der er noget galt med din ECU.

    Med en Ditech begynder man ikke bare at skifte dele, man fejlsøger først, ellers ender du med en maskine der slet ikke kan køre, og en hel masse penge fattigere.

    Ditech er en fantastisk scooter, hvis man kan finde ud af dem. smiley


  • #13   26. aug 2019 Ok men kender ik nogen som har værktøj og forstand på det fejlsøgning helt lost
    Desværre


  • #14   27. aug 2019 Der er en tester til salg herinde til 2500kr inkl Gameboy.
    Kan du ingenting og har du ingenting til det, så sælg den og køb noget der IKKE er elektronisk.
    Jeg er selv en garvet scooter skruer og jeg ville til en hver tid går langt uden om DiTech.


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #15   27. aug 2019 Testeren er spild af penge.

    Jeg har haft flere af dem, og de er bestemt ikke nødvendige for at få en Ditech til at køre, man kommer langt med en kompressionsmåler, et multimeter, og et manometer ur til at måle benzintryk og kompressor tryk med.


Kommentér på:
Køre mærkeligt

Annonce