{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

Hvad ville i have gjort ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ..

Det er sådan at for godt et halv år siden fik ståjlet min scooter i vores garrage smiley .
det er hotten i min profil ..

Det er så sådan at jeg bor i en lille by som hedder Sindal og var den eneste der havde en hot 50 med dr.big fælge på også uden forbremsecaliber smiley ..

Igår ser jeg så en af dem fra Sindal som man ikke gider snakke med komme kørende på den og han holder så hen ved siden af mig også ser jeg at den har samme fælge og heller ingen forbremsecaliber ..

personen der kørte på scooteren snakker meget med 2 personer som har nakket mange scootere førhen ..

jeg har snakket med en ven idag og han har set den igen komme kørende oppe ved ham ..

Hvordan skal jeg få tjekket stel nummer for det har jeg i min tegnebog og skal jo heller ikke stå og beskylde dem for noget når jeg ikke er 100% sikker på det er min ..
Men hvordan skal jeg få det afklaret ? kan man godt tillade sig at spørge om man må tjekke stel nummert fordi man gerne vil se om det er sin egen ?
skal jo gerne have politiet på min sidde når jeg så for fat i dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i have gjort ?
Kommentér på:
Hvad ville i have gjort ?

Annonce