{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Inden der nu kommer en masse "handel altid face to face " osv er det ikke spørgsmålet!

Hvad ville i gøre?

Jeg står akut og mangler en udstødning og i mandags tilbød en ung gut mig en og vi aftalte at jeg overførede penge og han ville så sende mandag senest tirsdag.
Han skriver så tirsdag at hans far som skulle sende ikke synes kassen var ok og ville finde en anden så den blev ikke sendt den dag.
Jeg får ikke rigtig svar på hvornår den så sendes og skriver derfor i går nogle gange både på sms og via Facebook uden svar!
Da det begynder at irritere mig at jeg ikke kan får et svar og ikke mindst en leverings dag skriver jeg til ham at han må give mig et svar eller pengene tilbage ellers må jeg kontakte hans forældre da han er under 18år er han jo deres ansvar.
Sjovt nok svarer han nu pludselig at da hans far først skal finde en kasse kan han ikke give mig en dag hvor den bliver sendt.Jeg skriver tilbage at så må han jo bede hans far om at give en dato og forklarer ham at han har fået penge og lavet en aftale og det ville hans far jo nok forstå.Så skriver han pludselig at hans far har nok og se til da hans mor pludselig tirsdagen er kommet på sygehuset hvilket han på intet tidspunkt har nævnt så jeg mistænker det som undskyldning og skriver derfor det gør mig selvfølgelig ondt og hvis ikke de kan overskue at sende så kan de bare tilbagebetale pengene så hører jeg ikke mere.
Skriver igen i dag og intet svar.
Jeg arbejder så tilfældigt ved siden af politistationen og går derfor ind og forhører mig hvad jeg kan gøre da jeg begynder at mistænke snyd.
Politimanden er venlig og siger jeg kan gi ham udprint af overførsel samt vores samtale og så vil de tage kontakt til knægtens forældre.
Jeg vælger dog at sige jeg lige vil afvente og komme tilbage hvis der ikke sker noget.

Hvad ville i gøre ?min intention er at gi ham til i morgen og så ellers skrive at hvis jeg ikke har udstødning eller penge retur senest mandag bli'r sagen overgivet til politiet.
Men er lidt i tvivl for det kunne jo passe med moderen men virker samtidig vildt irriterende han Ikke svarer og giver en deadline.
Er det for hårdt skal jeg gi knægten mere tid ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre?
Kommentér på:
Hvad ville i gøre?

Annonce