CDI - BWS - EN X HØJ PÅ SPIL {{forumTopicSubject}}
hej der ude, jeg har den her opsætning på min Yamaha Bws NG 99 det er næsten alt sammen nyt.
Cylinder: DR Racing 50ccm
Dryse: Str. 66
Membran: STD - unknown
Karburator: 12mm Dellorto med manuel choke
Kilerem: STD - unknown
Kobling: STD - unknown
Krumtap: STD - unknown
Luftfilter: STD med Stage6 Double-Layer
Ruller: 6,0 grams
Stempel: DR Racing
Topstykke: STD - unknown
Tænding: STD - unknown
Tændrør: BP6HS
Udstødning: Techno
Variomatic: Hebo new generation
mit sprøgsmål er så om jeg skal bruge en CDI uden begranser i til det her ? fordi min gnist er meget lille og den når ikke og brænde alt benzen og som i kan se siddr der kun en dyse 66 i, den kan lige komme op på 23 km/t og trække som død og ......... håber i kan hjælpe mig
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 24 Svar: 166
mar 2007
Følger: 54 Følgere: 51 Scootere: 3 Emner: 195 Svar: 3.423
Dårlig gnist siger du? Har du tjekket dit tændrør, tændhætte og tændspole til at starte med?
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 151 Svar: 152
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 3 Emner: 13 Svar: 23
Hvis du har haft skilt din tænding af, skal du være sikker på at indstille den rigtigt når du sætter den i igen. Ellers kan den lave gnist på et forkert tidspunkt.
CDI - BWS - EN X HØJ PÅ SPIL