{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

Begrænset Cdi bws spy {{forumTopicSubject}}

Har en bws spy fra 1999
Den kør bare kun 70 selvom jeg vil sige den burde køre hurtigere end den gør. Tænkte om cdi’en kunne være begrænset

Opsætning:
70 cc Malossi sport
Naraku 21 mm kabu
Yasuni r
Malossi multivar
Ruller 7 g
Malossi fly clutch
Hvid trim (har strammere på vej hjem)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænset Cdi bws spy
  • #1   27. aug 2024 alle de bwser jeg har set/ ejet har kørt af helvedes til med en god solid sport opsætning.
    Den hurtigste bws jeg har ejet kørte 74, med ikke så mange omdrejninger, men stadig ikke mere at hente i motoren, alt var prøvet af. Konklusion på bws er bare en mega høj gearing så kan du måske være heldig at få mere topfart ud af den

• Adin A
    Adin A Tilmeldt:
    apr 2024

Følgere: 209 Emner: 27 Svar: 108
    #2   27. aug 2024 Som jeg har fattet det, ubgrændset cdi på scootere giver ikke mere ydelse, da "begrændsningen" i cdi'en ikke virker som fx en skive eller tragt. Hvis du har en 70cc racing kit og cylinderen er beregnet til mere end ca 1100 omdrejninger ville den standart cdi ikke give dig lov til det. Malossi sport er beregnet til 8000 omdrejninger.

Du skal nok have lettere ruller. Prøv med noget imellem 4,7-5,5g. Min vens malossi sport ramte 117 med en 23mm og 4,75g ruller.

Du skal også have en hårdere trykfjeder. Din tryk skal være hård nok til at skubbe din kobling og rem sammen. Prøv med polini blå (32kg).

( Trimfjedere ændre kun optræk. Dine trimfjeder vægler hvornår din kobling afkobler og fanger koblingsklokken. Polini blå trimfjerdere på en polini 3g kobling spændt ud til 4 køre fandme godt med sports cylinder. )

Køb en bredere kilderem end standart og HUSKKK at bruge afstandskiver/shims.

Kommentér på:
Begrænset Cdi bws spy

Annonce