{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Scootergalleri? Useriøst? {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Det er min generelle opfattelse at mange af scootergalleris brugere efterhånden er ved at være så useriøse, at markedet ikke er værd at bruge?

Nu har jeg oprettet en del annoncer på det seneste, men har egentligt ikke fået ret mange seriøse bud. At folk byder lige i den lave ende af hvad man kunne tænke sig for tingene er der egentligt ikke noget galt i, men at folk bliver ved med at skambyde er da lige til at få skæve nossere af? Hvad tænker de på når de byder 500 kr for en komplet knallert?

Om man vil bytte eller ej, behøver man ikke at skrive i sin annonce, for folk skriver alligevel "Hej, bytte med min puch maxi". Kigger folk bare på billederne og smider et bud uden hverken at læse teksten eller at tænke sig om?

Man behøver heller ikke at skrive hvor man er fra, og at man ikke levere, for folk skriver sgu alligevel "Hej hvor er du fra kan du levere til bornholm imorgen?"

Det er da lige til at få en skæv pik af?

Er jeg den eneste med den opfattelse? Hvad skal man egentligt gøre for at skræmme de useriøse og nærmest retarderede bruger væk fra ens annoncer? Er det muligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scootergalleri? Useriøst?
Kommentér på:
Scootergalleri? Useriøst?

Annonce