{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
186 visninger | Oprettet:

useriøst scootergalleri {{forumTopicSubject}}

folk som har solgt/byttet deres scootere skal sq slette dem når de ik har den mere ! så er det i realiteten ik deres mere, og har ingen grund til at have dem ! hvis i går ind og søger under (solgt/byttet) så kommer der faktisk rigtig mange !

Så hellere bruge alt den plads på at man kan få lov til at uploade flere pic. af sin elskede scooter, istedet for de skal ligge og fylde 2 steder for det meste !

Bare min mening !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  useriøst scootergalleri
  • #1   5. nov 2004 ja ja !! flot nok !!

Er ganske enig, men deet er da ikk noed man behøver at stille sig op og tude over i forummet !!

Min mening !!

• #2   5. nov 2004 du skriver da selv til salg ved din, så du skal ikk føle dig helig....§

• #3   5. nov 2004 tuder heller ik over det, men det stykke tid jeg har været herinde er det kun blevet mere og mere useriøst herinde... ik kun med det jeg sagde, men oxo med, køb/salg, spam osv osv...

er der overhovedet ingen som syntes der skal nogle admins på, alle de penge scootergalleri får for de reklamer, må der sq da være råd til at ansætte 1-2 personer som kan gøre scooter-galleri mere brugervenlig !

• #4   5. nov 2004 Simon D - Der har været admins her, men de har vist opgivet, og ham som ejer siden (En fra kbh). Sidder bare og tjener kassen og er pisse ligeglad med hvad der sker herinde! Sådan er min opfattelse

Sååh, simon meld dig ind på forummet på mopedgallery. smiley

• #5   5. nov 2004 ikke enig... hvis man gerne ville have sine gamle billeder af sine kæreste eje så skal de vel have det.... mig for et eksempel de eneste minder jeg har fra dem er de billeder der er herinde...

• #6   5. nov 2004 jamen så må ham fra KBH sq bare betale mere i løn til dem som skal holde styr på det hele herinde ! ellers ender det sq med at folk smutter herfra !!! og så er der bare ingen der gider være herinde mere ! i starten da jeg var herinde, var det MEGET bedre ! men det er simpelthen blevet så useriøst når man kigger på stemmer oxo !
    folk bliver sq så sure hvis man giver den 4-5, hvis man ik må det, er der sq da ingen point i point systemet ! der er SÅ meget der kan gøres bedre !

• #7   5. nov 2004 Daniel S: så kan du oprette en side hvor der står alt muligt om den med billeder til ! så er det sq i orden(hvis also det er i orden med ham som har den nu) !

• #8   6. nov 2004 ja det gør jeg sq ! det er jo ligesom heller ik kun det der er problemet :S

Kommentér på:
useriøst scootergalleri

Annonce