{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Aprilia SR50 Ditech - Fordele, ulemper {{forumTopicSubject}}

Ja, er der nogen Ditech ejere som kan sige lidt fordele ulemper ved en Ditech?:)

Overvejer nemlig og anskaffe mig sådan en da jeg har lånt en af en kammerat her i denne uge da runneren har været flad smiley Den kørte ihverfald rigtig lækkert !

Men er der nogle generale fejl, noget man især skal kigge efter osv?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia SR50 Ditech - Fordele, ulemper
  • #1   24. jan 2009 De kører rigtigt lækkert, når de kører.. smiley

En ditech er lavet til de varme lande (det var i hvert fald tanken med dem da de blev produceret). Men indsprøjtnings slangerene har det ikke så godt med det danske vejr ( om vinteren ). Der daner sig nemt kondens. Og indsprøjtnings dysen, er heller ikke så glad for det kolde vejr. Og reservedelene er ret så dyre, og hvis der er meget i vejen, ja, så kommer man af med nogen skejser.. smiley

Aprillia har selv indrømmet at de er ikke er særlig optimale til det nordiske vejr..

Men igen, når de kører, så kører de satme godt, og langt på literen, og har et fantastik optræk samt topfart, selvom den er helt standard..

• #2   24. jan 2009 den jeg lånte fik jeg da op på 100km/t, malossi boks,multivar og delta smiley

• #3   24. jan 2009 Bedste scooter overhovedet når den køre smiley

Minus = dyr at lave og ikke noget man rigtig selv kan smiley

Min er billig tilsalg ? smiley

• #4   24. jan 2009 LUJER ! - Snask

De kan også sagtens kører her om vinteren.. De kan bare få store problemer her om vinteren, i sær i frost vejr.

Min ven's ditech ( mattias a på min venneliste ) kører 110 km/t på speedometeret, 100 km/t på gps. Han har: 45 ECU, Malossi Multivar og Giannelli Sprint ( den bedste tun udstødning til en Ditech..

Og han har std. cylinder.. Han købte dog en Giannelli Extra, da han gerne ville prøve en ''rigtig'' knæk udstødnijng.. Men den kører kun 70 km/t nu.. Så man skal kun kører med den originale udstødning, eller den Giannelli sprint.. smiley

• #5   24. jan 2009 De går konstant i stykker, og du kan ikk selv finde udaf at lave den med mindre du har haft en før og kender dem, men NÅR de kører, kører de PISSE GODT

• #6   24. jan 2009 fed scooter lægger godt på vejen og ja de er temlig dyre og lave men når de virker så køre de bare godt kender en 5 andre der osse har haft sådan nogen og de virkede sku som de skulle ud over når det var koldt så kunne der godt gå noget i stykker da de er meget følsome men ellers lækker scooter var i hvert fald glad for min smiley

• #7   24. jan 2009 Mads L

de går fandme ikke i stykker tit.?

Kender en der har haft en i 6 år- der er INTET sket med den overhovedet

• #8   24. jan 2009 Ja mads det passer sku ike det du siger
    Men fed scooter og næppe så fed når den går i stykker ..Men sådan er det med alle når de går i stykker.
    Men har man en ditech render den nemt 100 uden politiet kan gøre noget.
    Jeg har dog sikkert mig en komplet extra motor hvis min skulle bryde ned

Kommentér på:
Aprilia SR50 Ditech - Fordele, ulemper

Annonce