533 visninger
|
Oprettet:
Aprilia SR50 Ditech - Fordele, ulemper {{forumTopicSubject}}
Ja, er der nogen Ditech ejere som kan sige lidt fordele ulemper ved en Ditech?:)
Overvejer nemlig og anskaffe mig sådan en da jeg har lånt en af en kammerat her i denne uge da runneren har været flad
Den kørte ihverfald rigtig lækkert !
Men er der nogle generale fejl, noget man især skal kigge efter osv?:)
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 56 Svar: 1.297
En ditech er lavet til de varme lande (det var i hvert fald tanken med dem da de blev produceret). Men indsprøjtnings slangerene har det ikke så godt med det danske vejr ( om vinteren ). Der daner sig nemt kondens. Og indsprøjtnings dysen, er heller ikke så glad for det kolde vejr. Og reservedelene er ret så dyre, og hvis der er meget i vejen, ja, så kommer man af med nogen skejser..
Aprillia har selv indrømmet at de er ikke er særlig optimale til det nordiske vejr..
Men igen, når de kører, så kører de satme godt, og langt på literen, og har et fantastik optræk samt topfart, selvom den er helt standard..
maj 2007
Følger: 202 Følgere: 207 Scootere: 14 Emner: 407 Svar: 8.839
dec 2006
Følger: 226 Følgere: 226 Scootere: 3 Emner: 220 Svar: 3.824
Minus = dyr at lave og ikke noget man rigtig selv kan
Min er billig tilsalg ?
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 56 Svar: 1.297
De kan også sagtens kører her om vinteren.. De kan bare få store problemer her om vinteren, i sær i frost vejr.
Min ven's ditech ( mattias a på min venneliste ) kører 110 km/t på speedometeret, 100 km/t på gps. Han har: 45 ECU, Malossi Multivar og Giannelli Sprint ( den bedste tun udstødning til en Ditech..
Og han har std. cylinder.. Han købte dog en Giannelli Extra, da han gerne ville prøve en ''rigtig'' knæk udstødnijng.. Men den kører kun 70 km/t nu.. Så man skal kun kører med den originale udstødning, eller den Giannelli sprint..
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 8 Emner: 67 Svar: 656
feb 2006
Følger: 78 Følgere: 82 Scootere: 10 Emner: 87 Svar: 1.693
dec 2006
Følger: 226 Følgere: 226 Scootere: 3 Emner: 220 Svar: 3.824
de går fandme ikke i stykker tit.?
Kender en der har haft en i 6 år- der er INTET sket med den overhovedet
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 8 Emner: 65 Svar: 2.175
Men fed scooter og næppe så fed når den går i stykker ..Men sådan er det med alle når de går i stykker.
Men har man en ditech render den nemt 100 uden politiet kan gøre noget.
Jeg har dog sikkert mig en komplet extra motor hvis min skulle bryde ned
Aprilia SR50 Ditech - Fordele, ulemper