{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Tommy  J
Tommy J
Tilmeldt:
5. aug 2018
Følger: 12 Emner: 10 Svar: 38

aprilia sr50 ditech {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har denne ditech fra 2011 som driller mig ret så meget. når den er kold køer den godt,men når den så har kørt et par km begynder den og køre lidt træl, hvis jeg har taget et sving og giver den gas igen begynder den og hakke og sprutte indtil den ca når top fart. jeg har skiftet tændrør og hætte samt kabel og benzinpumpe, jeg har også tjekket stelkabel og div.har også renset indsprøjtning. er der nogen som kender dette problem med den


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aprilia sr50 ditech
  • #1   22. mar 2019 Tjek dine pakninger. Hvis den pludselig er begyndt på det, tyder det ofte på noget utæthed et sted i motoren.

    Jeg har ikke rodet så meget i Ditech versionen. Men jeg vil tjekke pakninger omkring indsugningen og eventuelt din top og bundpakning.

    Hent noget diesel start og tænd motoren, sprøjt derefter diesel start på de steder hvor der er sammenslutninger, og hør om motoren stiger i omdrejninger.


  • Tommy  J
    Tommy J Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 12 Emner: 10 Svar: 38
    #2   22. mar 2019 den har gjort det hele tiden efter jeg købte den sidste sommer, den sjove del er at når den kører,så hvis jeg hurtigt slukker og tænder den på nøglen igen, så kører den pisse godt i et stykke tid igen, syntes det virker til og være noget elektrisk på den

  • #3   22. mar 2019 nok fordi den slår din choker til. Mener man kan indstille indspøjtningen på dem, men mener det kræver noget specielt værktøj smiley Men start med dine pakninger, hvis den er utæt, er dit problem løst, hvis ikke, så ville jeg finde det nærmeste service sted, og få den tjekket i indsprøjtningen.

  • #4   22. mar 2019 virker temp måleren og min havde det med at spise membran så køre de heller ikke så godt

  • Tommy  J
    Tommy J Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 12 Emner: 10 Svar: 38
    #5   22. mar 2019 Brian n. Temp måleren virker, men syntes ikke den bliver ret varm, den går måske max 30 % op nålen

  • #6   22. mar 2019 Den skulle jo gerne blive 50% af måleren for hvis den tror at ddm er kold så køre den jo med choker på

Kommentér på:
aprilia sr50 ditech

Annonce