{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Hey - hvad skal jeg gøre med snyd ? {{forumTopicSubject}}

Godaften sg ! smiley

Jeg købte min jog space af en her på sg ( nævner ikk navnet ) og i mens vi handlede spurgte jeg sådan bestemt 2 gange, min far 1 gang om hvilken krumtap der sad en Doppler endurance krumtap i. fint sagde jeg og købte den:) efter og have flyttet motoren over på en sr så ville jeg skifte pakningen imellem blokkenede, cylindereen og stempel ring. jeg samler der bare og først da det er samlet kommer jeg så til at tænke på at det var rød plast fylde? ( doppler har blå ) jeg spørger så en kammerat efter hvad tap det er. vi kommer så frem til at det er en RMS Racing. jeg kontakter så gamle ejer og han kommer med sø forklaringer :S

nå men snakker så med gamle om det, hans mening er denne:

Tag krumtappen ud, så køre vi ned til ham, tager ham med op til scooter-shoppen ( det ligger tættest på ) også må han kvittere med den rigtig krumtap også må han beholde den han har snydt med.

Min mening er at han så men må sende en krumtap på egen regning når han har sagt 3 gange at det er den krumtap !

hvad ville i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey - hvad skal jeg gøre med snyd ?
Kommentér på:
Hey - hvad skal jeg gøre med snyd ?

Annonce